Pages

10/01/13

Tegin lõpuks ometi oma pinali uuesti ümber - kooliaasta alguses õmblesin sellele ühe helerohelise riide, mis kahjuks juba paari kuuga lahti tuli ja iga jumala tund mulle koolis pinda käis :D
Kooli uuesti minna oli täitsa tore. See on see, kui koolist saab motivatsiooni, mitte lihtsalt igavaid kohustusi.
Eile sööklas oli üks veider olukord :D Sõbranna palus, et ma talle soola ulataks. Kuna see oli ühe minu lähedal istuva poisi ees, keda ma ei tundnud, siis ma küsisin igaks juhuks, et kas ma ikka tohin võtta. Ta vaatas mulle surmtõsise näoga otse silma ja ütles "Don't you ever take away the man's salt!" Ma ootasin natuke, et ehk ta hakkab ikka naerma või midagi. Aga ta passis edasi ja no ma hakkasin täitsa kartma juba. Et mida ma nüüd valesti tegin. Lasin sõbrannal siis kellegilt teiselt soola küsida :D Aga nagu reaalselt.. Ma hakkasin mõtlema, et huvitav kas see on mingi kuulus väljend või midagi sellist, aga google küll midagi ei öelnud.. Ehk siis mina ei mõista seda poissi :D Oleks ta tahtnud nalja teha, oleks ta ju lõpuks ikka naerma hakanud.
Aa ja üks veider asi veel. Hakkasin üks päev oma kapist asju välja tõstma ja läksin jalaga alumise kapi vastu. Lukku sellel polnud ja see läks kogemata lahti. Ja ohsa issand, järsku käis selline kolin, sealt lendas välja mingi 40 Joulmusta (Coca-Cola sarnase joogi) klaaspudelit. Seisin seal, suu ammuli ja koos Louisega toppisime need sinna sisse tagasi, kuna me ei osanud midagi muud nendega peale hakata. Kes ja miks need sinna toppis, ma ei kujuta ette. Jälle mingi nali? :D
Ja ma tahan ikka niii väga rootsi keelt õppima hakata, nii närvi ajab, et need kursused halval ajal on. Mõtlesin siis, et küsiks, kas ma tohin oma klassikaaslaste tundi niisama istuma minna. Midagi jääks ju ikka külge. Aga nad ütlesid, et nende õpetaja pole varem miskipärast kedagi niimoodi tundi lasknud. Nii et ma ei tea kas ma julgen küsima minna. Aga samas, mis see küsimine haiget teeb. "Jah" teeb ju ainult head, "ei"-st ei muutu midagi.
Ja täna käis mul jõuluvana külas (parem hilja kui mitte kunagi), sain endale uue telefoni ehk nüüd on mul ka instagram :)

4 comments:

  1. Kui tohib küsida ja kui sa avaldad, siis mis telefoni sa said? :)

    ReplyDelete
  2. SU BLOGI ON PARIMATEST PARIM!:)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014