Pages

14/01/13

Ma olen praegu lihtsalt üks suur motivatsiooni ja elevusehunnik, ma ei tea ise ka miks. Koolis ja trennis on kõik lihtsalt nii mõnus. Nädalavahetusel mängisime tiimivõistlust, võitsime jälle kõiki. Ja täna oli eliitserien, need võistkonnavõistlused on lihtsalt nii mõnusalt team spiritit täis ja nii ägedad:)
Pühapäeval käisime Piia soovitusel David Lachapelle näitusel ,,Burning Beauty". Kuigi ma pole eriline kunstiinimene ja tavaliselt muuseumeid/näituseid väga ei salli, siis see oli tõesti põnev! Paljud pildid olid kuulsustest ja sellised.. vägagi julged. Ja minu arvates ei surutud seal otseselt mingit põhiideed peale, said rohkem ise mõelda ja nuputada, mis sõnumit selle pildiga tahetakse saata. Ja seal oli selline "tagaruum", kus sai vaadata videosid sellest, kuidas autor näituseks neid pilte üldse tegi. Ja kui pärast uuesti läbi saali kõndisin, siis nägin neid pilte jälle kuidagi teise pilguga. Ehk siis ma olen väga rahul, et ma seda uudistama läksin :)
Aa ja üks põnev asi, mille me paari klassivenna-õega ette võtame. Nagu ma juba kirjutanud olen, on IB-diplomi üks osa "CAS" ehk siis Creativity, Activity, Service. Ma ei viitsi seda pikemalt seletada, aga me teeme ühe osana "Homeless stories" ajakirja laadse asjanduse. Intervjueerime kodutuid inimesi Stockholmis (teeme McDonaldsis või kuskil näiteks eine välja ja siis klassivennad, kes rootsi keelt oskavad, räägivad nendega) ja kirjutame niiöelda nende elulood, mis nende elus siis valesti läks ja millist abi nad kõige rohkem vajaksid. Teeme neist pildid ja paneme kokku väikesed ajakirjad. Neid müüme koolis, linnas, kus iganes umbes 20 Rootsi krooni eest ja saadud raha eest ostame neile riideid, ravimeid, toiduvarusid või muud vajalikku. Ega me ise ka ei tea, kui palju neid keegi üldse ostab ja kuidas kõige sellega läheb, aga tore väike üritus tuleb sellest nagunii. Saab koos midagi teha ja samal ajal hea CAS-i :)
Ja homme tuleb Pamela lõpuks ometi Zambiast tagasi, redutas seal kuuu aegaa!!

3 comments:

  1. Nii lahe, et sa seal näitusel käisid ja et sulle meeldis! Ja see "Homeless stories" tundub megapõnev. Eesti koolides vist ei tuleks keegi elu sees nii põnevate ja aktiivsete asjade peale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänud soovitamise eest :) ja jaa, siin saab ikka teistsuguseid asju teha :)

      Delete
  2. Kuidas teil see ''Homeless Stories'' läks?

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014