Pages

30/01/13

Nonii.. Mis siis vahepeal toredat juhtunud on.
Nädalavahetusel käisime klubiga esimest korda Stockholmist väljas võistlustel. Umbes neli tundi saime minibussiga sõita. Vahepeal tegime pausi ja läksime mingisse fancysse restorani sööma. Naljakas tegelt, kust nad võtsid, et mul selle jaoks raha on. Seal olid ikka päris jubedad hinnad, Eestis saaks mingi viis korda sama raha eest väljas süüa. Istusime siis seal lauas ja nad rääkisid kõik omavahel rootsi keeles ja ma olin niisama lalallalala awkwaard. Õnneks mingi aeg nad mõistsid, et ma nende jutust väga aru ei saa ja hakkasid inglise keeles rääkima. See oli nendest väga tore :D Nad arutasid igast veidratest kogemustest, näiteks üks neist oli käinud restoranis, kus olid mingid üliteravad toidud, mis on isegi tervisele ohtlikud. Ja seal restoranis pidi andma allkirja, et sa ise vastutad, kui sa selle terava toidu tõttu ära sured. Suht normaalne :D Ja Stockholmi vanalinnast pidi saama vist maailma kõige teravamat hot-dogi vorsti. See pidi olema nii kuum kaup, et neid telliti isegi Nobeli preemia jagamise afterpartyle. Aga okei, see selleks :D
Jõudsime siis õhtul hotelli ja see nägi reaalselt välja nagu mingi suur tuumaelektrijaam. Väga imelik ehitis oli. Seal sees oli paar riidepoodi, siis see meie "hotell" ja kaks suurt juhtmeid ja masinaid täis saali. Igatahes mõlemal õhtul oli seal nii tore ja kogu see tripike läks üldse nii kiirelt. Tagasi sõites tahtsin hullult bussis magama jääda, aga ma nägin, et üks poiss käis kogu aeg ringi ja pildistas neid kes magavad. Ja seda ma ei soovinud, ehk siis ma pingutasin ikka silmi lahti hoida :D
Koolis on õnneks kõik korras, sain vahepeal keemia&füüsika higher leveli tööd 7med, ma ise ka imestan, et nii hästi läks. Ja ma ei tea miks, aga mulle on hakanud täiega inglise keeles õppimine meeldima. Muidugi see on nõme, kui testis näiteks mõnda sõna ei tea ja sellepärast küsimus arusaamatuks jääb, aga üldiselt tunnis vastata ja suhelda on kuidagi nii mõnus. Ja päevad läbi mõne klassikaaslase briti aksenti kuulata, mmm.. :D
Sain vahepeal roosa paruka ja käin sellega kogu aeg niisama kodus ringi. Jube vajalik informatsioon.
Rihanna-No Love Allowed  chillll laul

1 comment:

  1. cute shots and omg you look so awesome in pink hair! <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014