Pages

16/02/13

Nädala alguses suutsin ma esimest korda sel kooliaastal haigeks jääda. Kahjuks juhtus see aga väga valel ajal, sest koolist puududa oli suht mõeldamatu :D Keemias oli esimese ametliku lab reportiga labor ja kolmapäeval oli Group 4 Projecti päev. Ja selle projektiga on selline asi, et kui sa selles ei osale, siis IB-d ei lõpeta. Ainuke võimalus oleks veel järgmine aasta koos noorema klassiga teha. Ehk siis ma kohe üldse ei tahtnud puududa :D Selle projekti mõte on siis päev läbi mingeid debatte pidada ja fakte otsida ja muud sellist, et siis päeva lõpuks kas nõustuda või mitte nõustuda väitega: ,,There is no reasonable doubt in the fact that global warming is caused by anthropogenic carbon dioxide emissions". Põhimõtteliselt see on teema, millest on juba nii palju räägitud ja kuna kogu aeg on räägitud/filme tehtud ainult "jah" poole pealt, siis ma mõtlesin, et no huvitavam oleks siis seda "ei" poolt uurida. Ja ma sain nii palju huvitavaid asju teada!  Reaalselt igale asjale vaieldi vastu, miks inimeste poolt tekitatud süsihappegaas globaalses soojenemises kohe kindlalt peamist rolli ei mängi. Näiteks ma küll ei teadnud, et looduse poolt tekitatav CO2 hulk on 97% ja inimeste poolt ainult 3%. Ehk greenhouse gas'idest moodustab see ainult 0,12%. Aga okei, mis sellest ikka siia nii pikalt kirjutan. Ja tegelikult - lõpuks jääb see asi ikka selle taha, et kust ma tean, et need faktid, mida ma loen, üldse õiged on?:D Igaüks võib internetti ja igale poole erinevaid andmeid riputada ja mina saan siis oma info sealt. Kui ma just ise teadlaseks ei hakka ja kõiki andmeid aastatuhandete taguse kliima kohta ei kogu.
Reedel käisime pärast kooli Pamelaga uisutamas, mis oli lihtsalt megaaanunnu :D Ta pole kunagi varem uisutanud ja ta suutis maksimum 5 sekundit tasakaalu hoida :D Pärast käisime korraks NK's (Rootsi kõige uhkemas kaubamajas, seal on nii ilus), kust ta tahtis oma emale sünnipäevaks mingit huulepulka või asja osta. Jalutasime siis ringi ja järsku tulid meie juurde sealt MAC meigipoest kaks tüdrukut ja ütlesid, et teevad meile tasuta meigi. Ma olin mingi noo olgu peale, aga Pamela hullult kõhkles, sest ta vanemad ei luba tegelt alla 18 aastasena tal meiki kanda. Ehk siis ta on ainult paar korda endale salaja mingit huulepulka/ripsmedušši peale proovinud ja sellega ta kogemus piirdub :D Aga kuna ta teadis, et täna tal kedagi kodus pole ja ta "vahele ei jää", siis ta oli nõus. Tehti siis meile meigikesed ja appii, ta nägi lihtsalt niii püss välja :D Juukseid lahti ta ka tavaliselt ei kanna, ehk siis mul oli nii harjumatu teda vaadata. See parempoolne pilt oleks nagu Colgate reklaamist välja astunud ja selline tunne, nagu seda pilti oleks mingi hullult töödeldud :D Tegelikult ma pole sellega midagi teinud.
Nädal aega veel ja meil on juba spordivaheaeg:)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014