20/02/13

Nädalavahetusel toimus siin siuke vahva üritus nagu Estival. Ma alguses ei teadnudki sellest midagi, läksin lihtsalt venna klassi esinemist vaatama. Siis sain teada, et see on selline Rootsi eestlaste ühine üritus ja nii vinge oli sinna saali astuda ja kuulda, et reaalselt kõik inimesed räägivad eesti keeles!:D Kontsert koosnes erinevatest eesti lauludest ja tantsudest ja üldse nii armas oli, selline tunne nagu oleks nädalavahetusel Eestis käinud :)
Koolis oli meil täna "drama day" ehk mul oli ainult poolteist tundi higher level keemiat ja ülejäänud päev möödus erinevate klasside näidendeid vaadates. See on minu arvates ikka nii uhke, et kõik näidendid mingi kolmveerand tundi kestavad. Nagu teatris oleks. Ise ma ei näidelnud, aitasin neid plakatite, treileri (http://www.youtube.com/watch?v=0zcOeynjSNs) kokku miksimisega ja muude pisiasjadega. Väga dramaatiline treiler, ma tean, näidend ise oli kah :D
Ja kui keegi veel loogikaülesandeid armastab ja Einsteini mõistatust pole teinud, siis ma panen selle siia (selle lahendamine on nii mõnus, ma ei tea kas ma olen imelik, aga mulle nii meeldib!)
Küsimus on:
kellel on lemmikloomaks kalad?
Faktid:
Britt elab punases majas
Rootslasel on lemmikloomaks koer
Taanlane joob teed
Roheline maja asub valgest vasakul
Rohelise maja omanik joob kohvi
Inimene, kes suitsetab Pall Malli, kasvatab linde
Kollase maja omanik suitsetab Dunhilli
Inimene, kes elab keskmises majas, joob piima
Norrakas elab esimeses majas
Inimene, kes suitsetab Blendi, elab kõrvuti (on naaber) inimesega, kellel on lemmikloomaks kass
Inimene, kellel on hobune, elab kõrvuti (on naaber) inimesega, kes suitsetab Dunhilli
Inimene, kes suitsetab Bluemastersit, joob õlut
Sakslane suitsetab Prince'i
Norrakas elab sinise maja kõrval (tema majast järgmine maja on sinine)
Inimesel, kes suitsetab Blendi, on naabriks see, kes joob vett

Comments

  1. Väga meeldib sinu blogi. Kuid mul on küsimus. Kuidas ilm hetkel Rootsis on? 2 nädala pärast lähen kruiisile ning mõtlen, kuidas riietuma peaks.
    Aitäh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh:) ja enam-vähem sama mis Eestis, paar kraadi soojem ehk ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts