Pages

Palju juttu :)

Täna oli poes naljakas olukord. Hakkasin pin-koodi panema ja kogemata sõrm tõmbles ja vajutasin vale numbrit, ehmatasin ära ja ütlesin siis kõva häälega "oi". Müüa vaatas ruttu minu poole ja küsis "Oi, po russki gavariš?" Ma siis hakkasin naerma ja ütlesin, et no "tšut-tšut". Aga nagu mismõttes ta ühe "oi" pärast arvas, et ma kohe venelane olen :D Ta oli igatahes natuke segaduses, miks ma ainult natuke vene keelt räägin ja ma seletasin ära, et ma tegelikult Eestist pärit. Siis ta imestas, et aga miks ma siis vene keelt oskan ja ma selgitasin, et me ju koolis õpime seda :D Siis ta jälle "ohhoo"tas ja "ahhaa"tas, et oi tema ei teadnudki, et Eesti riigis vene keelt õpitakse. Naljakas. Okei, tegelikult ei ole ka nii naljakas.
Koolis & trennis on kõik endiselt hästii. Üks trenn enne trenni algust helises mul telefon ja reaalselt kõik mu ümber jäid vait ja kuulasid, kuidas ma eesti keeles räägin :D Ja siis pärast ütlesid, kui veidralt see kõlab. Phäh, eesti keel jumala normaalne, rootsi keel mingi imelik :D
Koolis ma lihtsalt armastan meie inglise keele tunde, need on niii mõnusad. Praegu me teeme peale raamatu arutamise sellist asja, et iga tund tutvustab üks meist teistele uudist, mis talle sellel nädalal kõige rohkem silma jäi/tähtis oli. Ja no iga kord tuleb artiklis iga sõna tähendust teada, nii et selle abil õpib sõnu ka juurde. Kuna teised on valinud igast tõsiseid teemasid alates Põhja-Korea tuumakatsetustest Hiina ja Jaapani vaheliste konfliktideni välja, siis ma mõtlesin midagi toredamat võtta. (Kuigi see on ikka päris hull, mis seal Hiinas ikka veel toimub. Meie inglise keele õpetaja on rahvusest jaapanlane ja kui ta Hiinas käis, vaadati teda ikka päris tihti kurja pilguga. Mõndade kohvikute juures olid sildid a la "No japanese please... nor dogs". Isegi haigla ees oli taoline silt, kammoon, see läheb küll üle piiri.) Igatahes - mina leidsin NY Daily Newsist ühe toreda uudise. Üks vanem kodu kaotanud mees kerjas tänaval ja üks mööduv naine viskas talle paar münti. Koos müntidega kukkus tal kogemata sõrmest tema teemant-kihlasõrmus. Samasse kausikesse, kus mündid olid. Ta ise ei pannud seda tähele ja kõndis kiirelt edasi. Kerjav mees aga nägi sõrmust, võttis selle kausikesest välja ja jooksis naisele järele. Andis sõrmuse ilusti üle. Nagu... wow. Kujutad ette, et sul pole kodu, süüa, raha mitte millegi jaoks ja sa käitud ikkagi nii õigesti. Naine oli ülitänulik, andis talle rahakotis olevad viiskümmend dollarit ja korraldas netikampaania, kus rääkis juhtunust ja palus inimestel mehele natuke raha annetada. Ja annetusi oli paari päevaga kogunenud juba 180 000 dollari eest.. Vat kui ilus lugu, kõik hea mis teed, tuleb ikka ringiga tagasi. (link)

Soovitan mõned head raamatud :
Milleeniumi triloogia kindlasti (,,Lohetätoveeringuga tüdruk" jne) - niii põnevad, ei saa käest ära panna.
Kivirähi ,,Rehepapp" - kuigi enamik on arvatavasti seda juba lugenud, aga seal lihtsalt nii hea tobe huumor :D
Chris Cleave ,,The Other Hand" - niii huvitav raamat, kes vähegi inglise keeles lugeda suudab siis soovitan! ;)
Stephen Law ,,The Phylosophy Gym" - ei, see ei ole mingi mõttetu psühholoogia raamat, seda on täiega põnev lugeda!
Agatha Christie ,,On kurjust päikese all"- või tegelikult ükskõik milline tema raamat, kui detektiivijutud meeldivad. Ma olen arvatavasti kõik Hercule Poirot omad läbi lugenud :D Ta oskab ülihästi raamatu viimaste lehtedeni põnevust hoida, nii et sul pole õrna aimugi, kes see mõrvar siis oli.


No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014