Pages

17/03/13

Koolinädal oli ülimõnus, sain mata testis maksimumpunktid ja selline väike asi tegi mind nii õnnelikuks. Hakkasin paari klassikaaslasega rohkem rääkima, kellega ma varem eriti polnud suhelnud ja see on nii tore. Trennis oli kah hea nädal, eriti tänu nädala lõpus olnud tiimivõistlusele. Võistlused olid ühes suures tennise/sulksihallis ja viimaseid mänge tulid nii paljud tennisemängijad vaatama. Täitsa nagu mingi suur võistlus oleks olnud :D
Sain endale sellised saapad nagu ma nii tükk aega olen tahtnud, pilt tuli natuke halb ainult :D Nüüd mulle isegi sobib, et õues veel külm on :D
Keegi küsis, et mis mind motiveerib. Minu arvates sellist asja on nii raske sõnadesse panna ja sellepärast võtsin ma appi oma tumblr'ikese ja panin sealt kokku oma lemmikud väljendid/mõtteterad. Kui tuju on halb või elu tundub nii igav/mõttetu või mida iganes, siis tasub lihtsalt neid asju meelde tuletada.

8 comments:

  1. Ooooo, tõesti ilusad saapad! Ise näed ka super välja loomulikult :)

    http://costany.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Su blogi on super! Alati, kui sinult uus postitus tuleb, olen nii põnevil, et saan taas lugeda! Lemmikblogi! :)

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad saapad, kui küsida võib, kust pärit? :)
    Võiksid tihedamini blogida, väga huvitav on lugeda

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänud, Super mode oli selle poe nimi :D

      Delete

JUST SEE © 2014