Pages

21/03/13

Üleeile olime Pamelaga pärast jõusaali garderoobis ja ma rääkisin talle midagi selle kohta, et me pidime Eestis koolis sisejalanõusid kandma. Järsku teisest garderoobi otsast üks tüdruk ütles midagi ja ma ei saanud aru, mida. Ütlesin siis "Sorry?" ja vaatasin talle otsa. Ta ütles jälle midagi ja ma pidin jälle üle küsima, kuna ma ei saanud aru.. Pingutasin siis oma kõrvu nii palju kui võimalik ja siis sain aru, mis ta ütles. Ta ütles "ma olen ka Eestist pärit". Ma olin mingi "aaaaa mjiiidaaa ösdlgäösldgöksd"ja läksin ikka päris elevile :D Too tüdruk oli tegelikult peaegu kogu oma elu Rootsis elanud ja sellepärast oli tal nii suur aksent, et alguses oli raske aru saada, mida ta räägib. Aga siiski - päris hea kokkusattumus, et me samal ajal kooli garderoobi sattusime ja ma seal Eestist vatrasin.
Hakkasin täna linnas rongi peale minema ja vaatasin, et mis asja, ühes kioskis oli umbes 30 inimesega järjekord. Tavaliselt on see koht üsna tühi olnud. Läksin ja piilusin siis, mis värk on ja nägin, et täna on seal kioskis kõik kohvijoogid tasuta. Ilmselgelt see ajas kõik rootslased hulluks :D Kohv on lihtsalt niii rootslaslik jook, iga teine inimene, kes siin vastu kõnnib, joob kohvi. Rääkisime sellest ühel päeval koolis ka, kui geo õpetaja tunnistas, et tal pole probleemi päevas 8 tassi ära juua. Ulme värk.
Nädal aega veel koolis käia ja siis on juba easter break!  Vähemalt aprilliks võiks ju kogu see lumi ära sulada juba :D Aprillis on meil see Poolasse vahetusõpilaseks minemise värk ka, ma pole küll 100% kindel, kas lähen.. Me ei saa ise kokku leppida, kes meid hostib ja pärast pean üksinda kuskil kellegi creepy juures ööbima :D Aga samas sellist võimalust ei taha kasutamata ka jätta, kool maksab lennupiletid kinni ja nii põnev oleks.
Suit&Tie (Acoustic Cover)-Tori Kelly

2 comments:

  1. Kas te käite jõusaalis omaalgatuslikult või see nagu kehaline kasvatus koolis :P ?
    Ja niii lahe blogi sul ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehalist kasvatust IB-s ei ole, omaalgatuslikult jeps :D
      tänud :):)

      Delete

JUST SEE © 2014