Pages

9/04/13

Nädalavahetusel olid Eesti Noorte Meistrikad, sain üksikus ja paaris hõbeda :) Siis sai Rootsi sõbrannadele laadungi kohukesi kaasa osta ja õhtul laeva peal Aafrika show'd vaadata. Seekord oli see ikka täiega vinge. Sellised saltod ja värgid, et hoia hinge kinni.
Koolis tagasi on täitsa tore olla, ma ei tea miks, aga kuidagi nii mõnus jälle inglise keeles rääkida. Õhtul viiest kaheksani oli koolis selline 'college fair', kus siis üle 30 Ameerika ülikooli tutvustasid end ja sai neilt küsimusi küsida. Üks Stanfordi onu oli hull naljamees ja mul oli selline tunne, et ta võis isegi purjus olla.. Rääkis mulle, kuidas ta noorena igal hommikul lehmadega võidu jooksis. Võibolla ta tahtis lihtsalt originaalsena meelde jääda, mõjus igatahes :D
Blueberry&smoothie kätekreem on hea ja Childish Gambino-Heartbeat on hea laul

5 comments:

  1. Millises sulgpalliklubis sa Eestis mängisid ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tallinna Sulgpallikoolis, Lasnamäel;)

      Delete
  2. great blog and pictures :)

    xx lisette

    ReplyDelete
  3. mul on blueberry smoothie kehakreem ja see on ülihea! ja üks mu klassivend isegi ostis endale selle kätekreemi hea lõhna pärast. see on peaaegu nagu.. legendaane mu sõprade seas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tohoh:D aga jah see megahea:)

      Delete

JUST SEE © 2014