Pages

06/05/13

Nii tore nädalavahetus oli jälle, seekord esimest korda Varbergis võistlustel. Reede hommikul sõitsime väga vara välja ja palju õnne, sain oma esimesed kaks üksikmängu loobumisvõidud. Aga muidu oli kõik seal ülitore, sai rootsi keelt harjutada (ehk siis kõik õpetasid mulle lolle sõnu) ja paljude uute inimestega sai kah tuttavaks :) Ja need kämpingud, kus me ööbisime, olid nii mõnusad. Üks päev tahtsin teada, kui kaugel hallist pood on ja palusin, et keegi kinnitaks, kas ma ütlen seda õigesti. Meie trennist ühed kaksikud olid enda arust jube vaimukad ja õpetasid mulle hoopis midagi muud, ehk siis ma küsisin ühe tädi käest, kui kaugel mu varbad siit hallist on.. Oijah, suvel peab ikka seda keelt korralikult õppima hakkama, kaua ma siin lolli mängin :D
 See nädal ainult poolteist päeva kooli, jälle mingid riigipühad. Hull värk siin ikka nende vabade päevadega. Aga ega me keegi ei kurda, ongi rohkem aega kõiki lab-reporte lõpetada ja uurimistööga tegeleda. Ja neljapäeval korraldame klassikatega suure õhtusöögi, pärast Poolat on kõik kuidagi palju lähedasemad ja tahame rohkem asju koos teha :)
Ja ikka kummaline mõelda, et ma olen 2 nädala pärast täisealine.

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014