Pages

12/05/13

  • Reedel mõtlesin, et saaks sulgpallist natuke vaheldust ja käisin kahe klassiõega Aafrika tantsu trennis. Ulme kui lahe oli, pool trennist oli lihtsalt "shake your bumbum" ja sellised liigutused, et mul oli naermisest pärast kõht valus :D Ja just siis, kui mina juhtumisi sinna sattusin, filmiti sellest tantsutrennist tutvustavat dokumentaalfilmi. Ei no ma väga ei taha näha ennast seal :D
  • Mulle nii meeldib, et meil TOK-s peaegu kõik teemad läbi on, lahendasime terve tunni reaalselt mingeid mõistatusi. Kirjutan kaks lemmikut siia kah, paljud arvatavasti teavad neid, aga kui ei tea, siis kirjutan lahendused tagurpidi kaldkirjas neile alla. (Ma tean jah, et ma mingi imelik oma mõistatustega juba, haha)
* Kleopatra ja Alejandro on põrandal pikali maas, mõlemad on surnud. Nende kõrval on purunenud klaaskauss. Nad pole kumbki manustanud mürki ja nende kehal pole näha vigastusi. Mis juhtus?
 
Teine on minu arvates inglise keeles parem.
*A man went to the town on Friday. He stayed there for three days and left on Friday. How is this possible?
 
Vastused:
1) artapoelK aj ordnajelA no dalak.
2) yadirF si a esroh.

3 comments:

  1. Ahahah need mõistatused on alati nii lahedad, mis siia paned. Ma ei tuleks mitte kunagi selliste vastuste peale. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ma ka ei teinud ilma vihjeteta ära neid :D

      Delete
  2. Teist olen kuulnud varem seega tean vastust :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014