Pages

18/05/20

Merks tuli mulle vahepeal külla siia :) Tuli minuga koos kooli & trenni kaasa ja oh appi, kuidas me suutsime kolmapäeval endal margi täis teha. Ootame siis rongi ja no kuna ümberringi ainult rootslased, siis Merka otsustas, et taga rääkimiseks pole vajalik vaiksemalt rääkida ja ütles kõva häälega, et see mees seal istub nii naljakalt. Piilusin ja hakkasin naerma, aga ütlesin, et peaks igaksjuhuks vähe vaiksemalt rääkima. Kes teab, pärast ta oskab eesti keelt eksole. Ja siis vaatan, et see mees vaatab mulle otsa ja naeratab: ,,Ja nii ongi!" Õudne kui häbi meil oli, seisime seal nagu kaks peeti.. Lõpuks kui saabus õnnis hetk ehk rong tuli, jooksime ruttu peale ja istusime kergendatult maha. Ja siis vaatame - see mees tuleb ja istub meie juurde :D Tutvustas ennast ja naeris meie üle. Hakkasime juttu ajama ja ta oli tegelikult päris tore.. Aga kogu aeg oli ikkagi nii vastik tunne sees, no ei tohi ikka inimestest taga rääkida!
Marina and the Diamonds-Just Desserts

8 comments:

  1. hahhaha, tean seda tunnet, kui räägid võõral maal kellegist taga ja siis tuleb välja et eestlane :D

    ReplyDelete
  2. ha, mul juhtus ükskord stockholmis nii, et mul olid lillelised sukad jalas ja siis mingid tüübid läksid kambakesi minust mööda ja hakkasid üle tänava eesti keeles arutama, kas ma olen need lilled ise jalgade peale maalinud... :D

    ReplyDelete
  3. Anette! Kuna sul praegu veel uut postitust pole, siis ma soovin siin sulle paljupalju õnne sünnipäevaks!:)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014