24/05/13

Mõned uued suvised asjakesed:
1. Traksi-jumpsuit :) / 2.Mõnus erksavärviline sall / 3.Victoria's Secreti mandariinilõhnaline kehasprei, oi kui hea, DKNY lõhn ja üks ilus sinine kaelakee. / 4.Mul läks nii tükk aega, et aru saada, mis seal särgi peal kirjas on :D

See nädal on igatahes Stockholmis päris õudne olnud, vaatasin, et Delfid ja asjad on ka neid laamendamise uudiseid täis. Kesklinnas ei toimu midagi, aga kui ma neljapäeval trenni läksin, siis ehmatasin küll ära. Vaatasin, et mis värk on, toidupoe saba on reaalselt ostukeskuse uksest välja. Piilusin sisse ja nägin silte, et põlengu tõttu on kõik tooted poes -50%. Siis tundsin seda vastikut kärsahaisu ka ja jahm, punt immigrantidest noori oli ülemisel korrusel restorani põlema pannud. No mu pea lihtsalt ei võta, oleks sellest neile midagi kasu või muudaks see kellegi elu kuidagiviisi paremaks.. Aga nad ju rüüstavad kohti, kus põhilise elanikkonna moodustavad nad ise. (Okei, imelik öelda "nad", ise ka immigrant :D)
Igatahes tänu nendele lollustele oleme nüüd tundides kogu aeg immigratsiooniprobleeme arutanud ja järgmisel nädalal on debatt. Ja mina pean vaidlema selle poole pealt, et Rootsi ei ole immigrantide suhtes liiga liberaalne. Läheb raskeks, aga mis seal ikka.
Midagi toredat ka - käisin täna teepoes, et oma uurimistöö jaoks kahte erinevat rohelist teed osta. Seal töötasid umbes minuvanused tüdrukud ja ma natuke kõhklesin, kui ma hakkasin neilt mõndu küsimusi küsima. Ma ilmselt ootasin,et seal töötaks mõni vanem suure habemega meesterahvas, kes on kogu elu teepoes töötanud ja teab erinevatest teedest kõike :D Aga ma otsustasin siiski küsida ja mul jäi lihtsalt suu lahti, kui palju nad mulle rääkida oskasid. Siis nad aitasid mul teed välja valida ja ma juba kartsin seda summat, mis ma maksma pean, sest ma piilusin neid hindu 50 grammi kohta ja need olid päris hirmuäratavad. Aga siis nad naeratasid ja ütlesid, et kuna ma teen seda uurimistöö jaoks, siis nad võivad ju mulle väikse heateo teha ja mitte raha küsida. Nii armas neist :D
Evolution of Music- Pentatonix  Paljud teist on arvatavasti seda juba näinud, aga kes ei ole, siis piiluge :) Nii kift minu arust.

Comments

  1. Super blogi! Kas sa viitsiksid teha room-touri ka oma Rootsi kodus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh :):) aga vast mitte, see on rendikorter ja mu tuba on väga-väga tavaline;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts