Pages

06/06/13

Lõpuks ometi on ikka korralikud suveilmad siin Rootsis kah :) Kool on varsti läbi ja trennikatega oli juba hooaja lõpetamine (ülivahvalt korraldatud, mängisime laptuud ja igast vanu toredaid mänge, grillisime ja saime niisama kiita :D).
Eile (ja täna) oli meil koolist vaba päev, (jälle!) ehk siis kasutasime seda aega oma geograafia "uurimistöö" jaoks. Pidime käima erinevates parkides ja inimesi intervjueerima, et teada saada, kui suur on nende parkide catchment area (ma isegi ei oska seda eesti keelde tõlkida..) Igatahes kaks klassiõde, kellega koos ma ringi käisin, hakkasid ühe mehega rääkima ja see mees vabandas, et ei oska rootsi keelt. Hakkasime siis inglise keeles rääkima ja kui me küsisime, kust ta pärit on, siis ta lihtsalt ütles "ei", näppis oma vuntse ja kõndis minema. Noo mis seal ikka.
Pärast parkides ringi käimist hakkasin koju sõitma ja metroojaamas kõndis mulle see sama mees vastu. Tuli täitsa minu juurde ja ma juba kartsin, äkki ta on vihane mu peale või midagi. Siis ta vaatas mulle otsa (ja ei mingeid märke sellest, et ta oleks mu ära tundnud) ja küsis, kuidas punase liini peale saab. Mõtlesin, et päris hea oleks talle ka lihtsalt "ei" vastata ja ära kõndida, aga ma siiski pole nii kuri:D Andsin siis talle juhised ja kõndiski minema. Naljakas mees.
Avicii ft. Aloe Blacc - ID (Wake Me Up)  Jube hea

2 comments:

  1. Jajah, mulle oleksid ka kindlasti ei öelnud.

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014