Pages

09/06/13 !!:))

Nägin täna kolme blogijat, kelle blogisid ma juba niiii tükk aega lugenud olen ja see oli niii vingee, mul suu siiamaani kõrvuni! Nad olid nii toredad (ja ilusad:O) ja sain isegi natuke juttu ajada nendega:) Nad imestasid, et Eestist ka loetakse nende blogi ja ma tegelikult ei kujutagi ette, kui paljud teist üldse neid teavad. Kui sa viitsid siis jäta kommentaar, kui sa kedagi neist tead :)
Üleval pildi peal siis Kenza Zouitenigaa - http://kenzas.se  Ta on ikka niiii ilus:)
http://kanal5.se/andreaswijk - Andreas Wijk. Aaah ta nii cool
Ja Angelica Blick! :) - http://nyheter24.se/modette/angelicablick/  
Ja ignoreerige mu metslase soengut haha, õues sadas paduvihma :D

20 comments:

  1. APPI KUI LAHE! :D
    Muidugi ma tean neid. Ma loen Angelica blogi iga päev ja see Andreas tal ju mingi bestikas? seega ma tean teda ka :D Ja Kenzast tean ka, kuigi ta blogi ei loe :D

    ReplyDelete
  2. Pigem peaks küsima, kes vähegi elustiili blogisid jälgivad, neid ei teaks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ma ise mõtleks samamoodi, aga samas.. kes teab :D

      Delete
  3. uuuuh, Kenza on tõesti vägaväga ilus ja blogi on ka selline mõnus, kirjutab päevas mitu korda niiet on hea tema tegemistel silm peal hoida. Ja tema kollektsiooni välja tulemist ootan ka juba pikkisilmi :)

    ReplyDelete
  4. Kenza on äääägeeee! Ja nii ilus! Mis hinnaga tema asjad seal siis müügis olid ja kas ostsid ka midagi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa :) Hmm ma ei läinud päris alguses, ehk siis arvatavasti kõige kuumem & odavam kaup oli juba läinud :D Näiteks mõned killerid kontsad, mida ta seal müüs, olid umbes 150 seki ja sinnakanti. Aga ma ise ei ostnud midagi ;)

      Delete
  5. Appi kui awesome! Jälgin ka Kenzat ja Angelicat ja ei suutnud uskuda, kui Kenzaga pilti Su instas nägin :D Väga vedas ikka :)

    ReplyDelete
  6. Minu esimene reaktsioon oli kaa, et: MIDAAAA!!! :))

    ReplyDelete
  7. Mul jäi ka täitsa suu lahti kui twitteris sinu ja Kenza pilti nägin! :D Lihtsalt megaäge, et said nendega kohtuda. Ja noh, Andreas, Kenza ja Angelica on juba pikka aega mu blogrollis olnud. Superäge lihtsalt! :)

    ReplyDelete
  8. Wow, vedas sul. Jälgin Kenzat ja Angelicat. Minu meelest olete teie Kenzaga täitsa sarnased. Mõlemad väga ilusad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vedas jaa, ja appi aitäh, see on küll korralik kompliment :D!

      Delete
  9. Megacool! Ma tegelikult ei jälgi ühegi nende blogi (kuigi vist peaksin..), aga Andreas on kuidagi silma jäänud ja tundub väga lahe :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014