12/07/13

Täna oli tööl nii vahva.. Istun siis ja järsku tuleb üks tüdruk ja ütleb, et tal on mulle väike üllatus. Ise naeratab nii nukralt. Rääkis siis mulle, et ostis oma vanematele suveniiriks Vana-Tallinnat ja nüüd sai teada, et ta kruiisilaevale alkoholi võtta ei tohi. Ehk siis tal ei ole nende jookidega mitte midagi peale hakata. Ütles, et kuna niisama ära visata oleks ju loll, siis mõtles, et toob mulle. Vähemalt teeb kellelegi natuke rõõmu. Ma imestasin ja naersin seal ja tänasin teda, nii naljakas, kolm suurt pudelit :D Aga jube kahju oli ikka temast, suur summa läks lihtsalt tühja. Ma saan aru küll, et ju siis sellel kruiisilaeval tahetakse, et inimesed muudkui laeva peal raha laristaks.. Aga no vähemalt ei ole see niimoodi kõikidel laevadel, sest miks nad muidu seal kruiisilaevade sadamas alkoholi müüvad.
Aa ja üks asi veel, kui näiteks bussis igav on ja tähelepanu soovite saada, siis võtke telefon välja ja rääkige mingis muus keeles peale eesti/vene ;) Pamela helistas mulle üks päev, kui ma bussis olin ja reaalselt iga viimane kui inimene keeras ennast ümber, et vaadata, kes see inglise keeles seal räägib. Tegelt raudselt ise olen samasugune :D

Comments

  1. Oo, kus sa töötad? (Ise olen Rocca House's klienditeenindaja, kui külla soovid tulla)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kruiisilaevade sadamas vahetan valuutat;):)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts