Pages

20/07/13

Kuigi mulle täiega meeldib, kui teistel inimestel crop-topid on, siis ise ma olen vist ainult ühe korra elus nabakat särki kandnud. Kuidagi paljas tunne on... ja ma ei tea. Ma olen miskipärast liiga arg, et siukest pluusi kanda. Nüüd mõtlesin, et no prooviks siis täna ja bussipeatuseni pidasin vastu - kohe kui linna jõudsin, tõmbasin särgi ruttu alla :D Normaalne mutt ikka küll. Pildistada ei häbene, aga kui rahva sekka jõuan, siis tundub et kõik passivad, miks ma nii paljas olen.

7 comments:

  1. Sa ikka nii nunnu:D

    ReplyDelete
  2. Praegu Eestis? Miks üldse Rootsi kolisite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Eestis jep hetkel, paremate töövõimaluste pärast. :)

      Delete
  3. Sulle sobib kui särk nii sest sa oled sale :)

    ReplyDelete
  4. Look how beautiful you are!!! Those pants are amazing on you and your belly is so lovely and exciting. Wow!!!

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014