Pages

26/07/13

Eks need sellised "armasta või vihka" püksid on, aga mulle täiega meeldivad :)
Kati tuli mulle viieks päevaks külla, kuna meil oli Drive laager. Iga päev käisime Kati ja Heleniga pärast nelja tundi trenni kas kinos või kuskil söömas või šoppamas ja oi jah, nii tore oli. Aga see film, mida vaatasime, "Bling Ring" - seda ma eriti ei soovita. Natuke meenutas "Springbreakers"it :D
Tegime toredad videosid (nt mõnitav what´s in my purse ja cinnamon challengit proovisid nad kah, mina ei julgenud) ja teesklesime vanalinnas Taani turiste. Nii naljakas oli ja vahepeal juhatati ikka korralikult valesti:D
Medina-Där Palmerna Bor  Nii mõnuus ja suvine laul ikka :)

6 comments:

  1. Teisel pildil (esimene kus kohvi jood :)) näed super armas välja ja nii mõnusalt jumekas!

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mis jook see on ja kuidas maitses?
    Ja sa oled ikka üliilus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakao frappe, jumala hea oli, kuigi mulle tavaliselt külm kakao nii väga ei meeldi:) Ja suured tänuud:):)

      Delete
  3. Uskumatu kui mõnus nädal, koju saabumine oli.isegi masendav :( Igatsen sind Oravapoisike ;)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014