17/08/13

Eile oli viimane päev tööl :) Ma olen ikka ülirahul, et suvel tööd tegin, kuna ma saan endale nüüd lõpuks isikliku korraliku kaamera osta :) Valisin peegelkaamera asemel hübriidkaamera, kuna selle pildikvaliteet peaks olema põhimõtteliselt sama hea, aga see on väiksem ja seda on palju kergem kaasas kanda. Ei jõua oodata, et see juba kohale jõuaks ja seda katsetada saaks :)
Igatahes eile siis jalutasin ja kõndisin sadamas ameeriklastest mööda, kes üritasid seal mingit grupipilti teha. Üks tädi nägi mind ja hüüdis, et kas ma saaks neile appi minna. Ma olin nõus ja siis see tädi hakkas mulle seletama, kuidas pilti teha :D Et pane alguses sõrm selle nupu peale ja siis vaata sealt kastist, et me pildi peale jääksime ja siis vajuta seda nuppu. Ma ei tea, kas neil on mulje eestlastest nagu mingitest maakatest, kuna me nii väike riik oleme :D
Ja siis vetsus - üks tädi hakkas oma käsi selle kuivatiga kuivatama, aga ma teadsin, et see masin on juba terve suve katki olnud. Ütlesin siis talle, et see hetkel ei tööta ja ta oli et "oh, okay"... Ja siis kui ta väike tütar ka käsi kuivatama tahtis hakata, siis ta ütles et :"no, estonians don't dry their hands" ja tõmbas tütre vetsust välja. Ma seisin seal ja olin lihtsalt mingi mjida :D

Comments

  1. You are REALLY beautiful! I absolutely loooove your style :D

    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts