Pages

Back in Swedeeen

No ikka ülivinge on tagasi olla! :) Kõik on jälle kuidagi nii uus ja huvitav.. kuigi samas ära ma enam ei eksi ja tuttavaid on ka:) Trennis oli nii vinge, kõik tervitasid ja minu jaoks oli niii imelik rohkem aru saada, mida nad rääkisid. See suvel õppimine tasus ikka täiega ära! Trenni alguses ma eriti ei üritanud ise midagi rääkida ja käitusin ikka nagu tavaliselt, aga trenni lõpus tuli üks täiega hea hetk kui keegi mainis midagi halvast ilmast ja siis mul tuli lambist meelde see ütlus "Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder" ehk siis pole halba ilma, on vaid halvad riided. Ja siis kui ma seda ütlesin siis haha, nende näod.. Nii üllatunud :D Rääkisin siis, et ma üritasin ikka suvel natuke õppida ja nüüd meil on venitades alati väikesed "rootsi keele tunnid" :D
Ja koolis ka, no nii tore. Uus tunniplaan on nii teistmoodi, meil on neli uut õpilast ja uusi õpetajaid kah. Läksin kohe nende kahe uue õpilasega rääkima, kes täna kohal olid, kuna ma tean et ma ise tahaks ka, et keegi minuga rääkima tuleks. Tean, mis tunne on olla uus, haha. Saime uued kapinumbrid kah ja ma ei tea miks, aga kuidagi oli eelmine aasta nii, et sa hakkad ikkagi igapäevaselt "tsau"tama ja rohkem rääkima nende inimestega, kellega sul kapid kõrvuti on. See aasta on mul täitsa uued kapinaabrid, nii et põnev põnev :D
Pärast kooli läksime mõndade klassikatega kohvi jooma ja oi kui tore see oli.. Leidsin endale kaks hingesugulast, kes tahavad täpselt samamoodi Zambia grupis aktiivsemaks saada, aga ei oska kuidagi alustada. Ehk siis tegime täiega häid plaane (mis ei tohi lihtsalt plaanideks jääda!) ja läheme loodetavasti juba homme mõndade inimestega "nõu pidama", haha.
Täiega ootan juba, et saaks homme kooli minna. Nii mõnus.

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014