Pages

Mini "haul" 03/08/12

Mis oleks kõige parem eestikeelne vaste sõnale "haul"?:D Noos? Saak? Need kõlavad nii naljakalt :D
Igatahes see tore kleidike on see, mille ma Tally Weilist 15 euriga sain.
Sellise tavalise kolme sõrme sõrmuse sain Seppeläst ainult 1 euriga. Paljude jaoks oleks see vist ebamugav, aga ma nii ära harjunud nende suurte sõrmustega :)
Ilus pluusike ka Seppeläst soodukaga, 8 eurot maksis. Ja koti sain Balti jaama turult - kõndisin mööda ja uurisin korra hinda. Tädike hakkas muidugi kohe jutustama ja seda kotti kiitma (mis mind tegelikult tihti natuke närvi ajab, kuna mulle meeldiks lihtsalt rahulikult asju vaadata). Hinnasildi peal oli 30 eurot, tädike ütles, et võib 20 euroga teha ja ma ütlesin, et ma ostaks siis, kui kümnega saaks. Ja saingi, hahaa:D

5 comments:

JUST SEE © 2014