Pages

Väike armas challenge 06/08/13

Ma mõtlesin, kas kirjutada sellest, või mitte. Aga kuna mul on tänu selle õnnestumisele täna jälle nii hea tuju, siis ma mõtlesin, et miks mitte teiega ka seda väikest challengikest jagada :D
Asi on tegelikult väga lihtne - proovi saada üks päev niimoodi hakkama, et sa ei ütle ühegi inimese kohta mitte midagi negatiivset. Tundub üsna kerge, et okei, mõtled siis pidevalt selle peale ja jääd vait, enne kui midagi halba ütlema tahad hakata. Aga kui ma selle peale pidevalt mõtlema hakkasin, siis ma sain aru, kui tihti selliseid olukordi tegelikult on. Et sa lihtsalt kommenteerid kedagi / räägid kaasa. Mul oli päris mitu päeva nii, et ma sain juba peaaegu hakkama, aga siis suutsin täiesti tähelepanematult midagi lolli öelda. Mispärast seda vaja oli, mõtlesin muidugi juba hiljem.. :D
Aga kui ma esimene kord niimoodi magama läksin, et ma teadsin, et ma sain terve päev hakkama - oi kui hea tunne. Tegelt kah, see kõlab imelikult, nagu ma oleks mingi inimene, kes ennast kontrollida ei suuda ja nüüd ennast "ravib", haha. Aga see on lihtsalt üks pisike challenge, mida ma proovisin ja mille õnnestumisega mul tuju nii heaks läks :) Nii et ma mõtlesin, et äkki keegi teine tahab ka proovida - ja nii põnev oleks kuulda, kuidas kellelgi teisel läheb.
Ja ei ürita siin nüüd öelda, et appi ärge rääkige mitte kellestki negatiivselt, muidu ma arvan teist halvasti. Lihtsalt põnev on ju selle üle mõelda ja jälgida, kui palju asju sa tegelikult ühe päeva jooksul ütlemata võiks jätta:)

4 comments:

  1. Üks teine tore asi, mida ma teinud olen, on see, et kui tänaval mõne inimese riideese väga meeldib või keegi näeb ilus välja, siis lähen ja ütlen seda talle, mitte ei mõtle ainult omaette. Tavalised on kõik hästi üllatunud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojaa, see väga "ebaeestlaslik" aga no niii tore ju:)

      Delete
  2. Mul neid päevi, kus ma negatiivset ei ütle, on ikka päris palju tegelikult. Ma peaks hoopis rakendama päevi, kus ma midagi negatiivset ei mõtle, sest mõtetes toimub ikka palju rohkem. Ma lihtsalt ei peagi vajalikuks paljusid asju välja öelda ja vihastan oma ette. :D
    Aga see teistele komplimendi tegemine välja öeldes, ka võhivõõrale on küll tore asi, millele just eile isegi mõtlesin. Kuna ma hakanud päris palju vaatama teisi emasid ja nende lapsi, siis no kui kasvatamatud ikkagi enamikud on ja eile istus trollis mu kõrval ema kahe lapsega ja tal olid nii toredad lapsed, et ma nii väga tahtsin öelda, et teil ON nii viisakad ja kenad lapsed. :D Aga kahjuks jäid needki mõtetesse. Loodan, et ehk suudan hakata kunagi välja ka öelma niisuguseid kenasid asju, sest kui endale võõras inimene midagi ilusat on öelnud, siis on ju ka südame ikka terveks päevaks soojaks teinud. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no parem ikkagi neid asju omaette mõelda, kui välja öelda :D
      ja jaa, ma kujutan ette, kui rõõmsaks sa selle ema oleksid teinud :)

      Delete

JUST SEE © 2014