Pages

18/09/13

Vist ainuke kord mu elus, kui ma olen cap'i kandnud. Vend palus, ma niimoodi vist tema jaoks ägedam :D
* Avastasin täna koolis, et ma ei oska inglise keeles kaarte mängida (ei oska maste ja ma ei teadnud isegi, kuidas mast inglise keeles öelda).
* Üks uus tüdruk, kes meie klassi tuli, oskab ladusalt rootsi, norra, inglise ja hiina keelt. Ma tahan ka nii väga neli keelt selgeks saada, ehk siis vene ja rootsi keelega peaks rohkem pingutama.
* Nädalavahetusel tulevad jälle võistlused Rootsi teises otsas ja ma juba nii väga ootan!
* Esitlesime oma ideed Zambia grupile ja nad olid õnneks nõus kaasa aitama. Järgmisest nädalast hakkab asjaajamine pihta (kogume pliiatseid, pooltühje vihikuid, paberit ja muid kirjutus/joonistusvahendeid, et sinna Zambia kooli saata, mida me toetame).
* Käisin füüsika "study-group"is, kus mu oma klassivend õpetab ja klassikad küsisid, kas ma viitsiks keemiat õpetada. Äge oleks tegelt, kasulik ka :)
* Sain rootsikeelse arve 10 000 krooni väärtuses ja ma pidin juba püksi laskma, et mida ma nüüd tegin. Aga huh, see hoopis õpilastoetus :D
* Sain choies.com - ist paar lahedat asja tellida ja ma ei jõua ära oodata, millal need kohale jõuavad :)
* Vahepeal on mul tunne, et ma tahan vist liiga paljusid asju korraga teha. Ja siis ma ei tee ühtegi asja nii hästi, kui võiks..
So many things that I want to do right now, to play badminton, have a campaign in Zambia group, to learn languages, blog, tutor chemistry etc..
And I am not a cap person, but my brother just asked me if I could wear this for his competitions.. He said I look "cooler" with this, haha.. :D

1 comment:

  1. You definitely look cooler. ^_^

    Mirna
    http://lonelywarriorstylediary.blogspot.com/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014