Brighten up

Ma ei tea kas ma olen siia seletanud, mida meie koolis selline asi nagu "CAS" tähendab.. Igatahes see on põhimõtteliselt  kooliväliste tegevuste üles kirjutamine, tuleb täita teatud tunnid Creativity't, Action'i ja Service'it. Ma olin jube õnnelik, et ma saan oma blogi Creativity jaoks kasutada, kuna see on ju midagi, mida mulle nagunii meeldib teha. Aga eile tuli õpetaja ja palus, et ma IB2-tedele ehk siis aasta noorematele nende CAS-i tunnis oma blogist räägiks. (Ma kirjeldasin oma blogi õpetajale moeblogina, muidu see poleks arvesse läinud). Ja nüüd mul on selline tunne, et mu blogi on kuidagi nii random ja mul on sellest nii imelik minna tervele klassitäiele inimestele rääkima... Ma ei tea miks, aga mul on kogu aeg olnud kuidagi natuke.. häbi oma blogi jagada? See on väga imelik, sest ma ju ise valin mis pilte ma siia panen ja mida ma kirjutan. Aga ma pole kunagi seda nt facebookis või kuskil jaganud. Ma ei teagi, mida ma otseselt häbenen/kardan, ma ei kujuta ette, kas kellegil teisel blogikirjutajal on sama tunne olnud. Igatahes nüüd mul on umbes 6 päeva aega närveerida. Edu mulle:D
Andestust, et mu varbad all vasakul pildile ei viitsinud jääda. See on üks asi, mis mind tegelikult piltide juures väga närvi ajab.
Aga see sall on igatahes mu lemmik ♥

Comments

  1. "Ma ei tea miks, aga mul on kogu aeg olnud kuidagi natuke.. häbi oma blogi jagada? See on väga imelik, sest ma ju ise valin mis pilte ma siia panen ja mida ma kirjutan. Aga ma pole kunagi seda nt facebookis või kuskil jaganud. Ma ei teagi, mida ma otseselt häbenen/kardan.."

    Kusjuures mul endal on täpselt sama tunne :D See on nii imelik ja ma olen ise ka tihti mõelnud, et miks nii, kui ma ju ise tõesti valin pildid ja teksti ja kõik, aga kuidagi fb näiteks oma seinale reklaami eesmärgiks ei paindu käsi kuidagi seda linki kirjutama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee, hea kuulda, et ma pole ainuke!:D

      Delete
  2. what a lovely scarf. great look

    xx Mounia

    ReplyDelete
  3. Tõesti on imelik blogist rääkida kellelegi, mis siis, et reklaamin küll jne .. :D Aga minna kellelegi (nt just Eestis) ütlema, et tere, mina olen see-ja-see ja ma olen moeblogija .. Tuleb see tunne, et "hei, äkki ma olen nii mõttetu ja neile ei meeldigi blogi" :D Rumalad rumalad mõtted! Tuleb need mõtted peast välja heita ja uhkelt tegutseda blogiga :) Leidsin su blogi kogemata Lookbookist ja nii hea meel on, et leidsin! Ainuke, millega võid tegeleda, on valgus piltidel - nt mina kasutan Photoscape'i, et seal nagu naksti anda valgust juurde pildile, see muudab kohe outfiti ka atraktiivsemaks :)

    Tubli oled!

    www.zerxzastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need rumalad mõtted tahavad jaa kuidagi liiga tihti tulla. Aga aitäh sulle ja ma üritan rohkem valgust nüüd piltidele saada (ise ma seda ei märkagi, et vähe valgust oleks, niiet tänks et mainisid) :)

      Delete
  4. Love your scarf! Adds a pop of colour to your outfit :)



    www.hixvoltage.blogspot.sg

    ReplyDelete
  5. Oh, mul on ka hea meel, et ma pole selles suhtes ainuke! :) Mul ongi see ausalt öeldes tegelikult suur saladus, mida isegi mu sõbrad-tuttavad ei tea. :D Mulle meeldibki pigem omas sellises mullikeses tegutseda, mitte, et keegi tuttav loeb ja tuleb nüüd ütlema, et ''kuule who cares, mida sa eile ostsid või tegid''. Arvan, et paljud kiidaksid mu blogi siiski heaks, aga ikkagi, mulle ei meeldi selline... tuntuse tunne, et ''oi näed, tema peab seda ilublogi''.
    Tähtis on minu jaoks see, et mu blogist saadakse midagi vajalikku ja kui meeldib, siis muidugi loe. :)

    http://my-beauty-paradiseee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeps, sama siin:) paljud mu sõbrad & pere ei teadnud sellest väga tükk aega mitte midagi :D

      Delete
  6. Pean nõustuma eelnevate kommenteerijatega. Ka mul on veidi imelik jagada oma blogi, eriti veel 'mitte nii lähedaste tuttavate seas'. Kuid et silma paista peabki üle oma varju hüppama ja sul pole kindlasti põhjust oma blogi nö häbeneda. :)

    Edu esitlusega! :)

    ReplyDelete
  7. Muidugi, pea püsti ja ole uhke selle üle, mida sa teed! :)
    Väga mõnus casual look ja salli kirev värv annab palju juurde!

    www.dodolce.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  9. Very beautiful outfit :) Amazing style :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wow! you are very pretty and this outfit is very cute!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts