Randoms :)

See nädalavahetus käisin esimest korda Malmös võistlustel ja nii äge oli :) Seal oli nii soe, täielik suvi lihtsalt, sai palju rootsi keelt harjutada ja meie hotell oli üliilus.. Ja ma olen ikka nii õnnelik, et ma Skogase klubi valisin, mu trennikad on niii toredad!
Ainuke masendav asi võistlusreiside juures on hilja öösel koju tagasi jõudmine ja avastamine, et sul on vaja midagi õppida.. Esimene tund oli 2 tundi higher level keemiat, mmm :P
This weekend I went to Malmö for competitions and it was so cool! :) It was so warm there, i learned a lot of swedish and our hotel was supernice. And I am so happy that I chose to play in Skogas, since all the people who I train with are so nice and friendly :)
The only depressing thing about the competitions is arriving home late and realizing, that you have to study.. Today's first lesson was 2 hours of higher level chemistry, mm :D

Comments

  1. See viimane outfit on lihtsalt ülimõnus! Kahjuks Tartus on liiga soe nii suure kampsuni jaoks (raske elu, ma tean). Ja see kohvijook näeb ka ülihea välja. Eestist ilmselt sellist ei saa, aga mis see on? :D
    -P.
    Bowtie Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänks:) ja see üülihea aga haigelt kallis karamelli-frappe Ekspressohouse'st :)

      Delete
  2. kas sa oled need lokid (eelviimasel pildil) teinud tangide või punukaga

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts