Pages

04/10/13

Ma ei saa aru, kuidas inimesed julgevad jalgratastega autoteel sõita.  Sõitsin täna bussiga kooli ja bussi ees sõitis üks jalgrattur. Ta komistas äärekivi vastu ja kukkus, mu süda pidi reaalselt seisma jääma.. Ma mõtlesin, et buss sõidab üle temast, õnneks viimasel hetkel sai pidama.. Meie inka õps, 25 aastane noor mees kukkus samamoodi keset autoteed umbes kuu aega tagasi ja auto sõitis üle tema jala. Ta ei hakka enam kunagi normaalselt kõndima.. Õudne :(
Okei aga aitab sellest masendavast jutust. Täna olen ma enda üle täitsa uhke, kuna ma sain oma extended essay valmis ja sain ennustatavad punktid jumala head :) Ma valisin oma uurimistöö aineks keemia ja küsimus oli "How does the amount of caffeine differ, when comparing green teas produced in China and Japan?"
Huvitav oli reaalselt selline fancy eksperiment läbi teha ja kogu see asi inglise keeles kokku kirjutada.. Kui ma seda nüüd praegu loen, on kuidagi naljakas uskuda  et mina siukest asjalikku teksti suudan kirjutada :D Mõnus tunne, et sellega nüüd korras on.
Täna oli mul veel kokkusaamine ülikooli-counceleriga ja see on ikka hull, kui raske on ülikooli valida. Ma kandideerin kindlasti Inglismaale ja Austraaliasse, aga kuna ma ei osanud arvata, et osadesse ülikoolidesse avalduse saatmine nii kallis on, siis päris kümnesse ka ju saata ei taha... Rootsit ja Eestit ma siiski ei välista, head ülikoolid siin ikkagi ja tasuta kah veel.
Nii raske on ikka otsustada.. Kui kellegil teist on mingeid kogemusi Inglismaa/Austraalia ülikoolidega siis võite lahkelt jagada:)

9 comments:

  1. What a beautiful and sexy estonian girl!!!

    ReplyDelete
  2. What a beautiful and sexy estonian girl!!!

    ReplyDelete
  3. Uskumatu kui lahe sa oled. Võtan sind kui oma eeskuju juba vaikselt! ;)

    ReplyDelete
  4. Inglismaa ülikoolid on ka tasuta, siin ainult see, et kui hakkad tulevikus üle mingisuguse summa teenima, pead hakkama natuke tagasi maksma. Šotimaa ülikoolid on seevastu täiesti tasuta :)
    Mina tulin just sellel aastal Inglismaale ülikooli.. Minul on veel lisaks see hea, et mul on 1 aasta mõeldud sisse ka veel placement' i ehk siis saan suht ise valida, kuhu tahan minna maailma seda tegema aastaks. Kool aitab sellega ja see võimalus palju palju kogemusi ja ka ehk pisut lisaraha teenida. Soovitan kindlasti minna kuskile mujale kui Eestisse.. Mitte, et seal oleksid pahad ülikoolid, aga kui on võimalus näha midagi muud, siis go for it. Nii silmaringi laiendav ja elame ju ainult ühe korra :) Good luck & Sul on nii armas blogi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, aga kes selle raha siis kinni maksis? Kuna ülikoolide kodukatel alati meeletud summad.. Äkki Eesti riik toetas? Vaevalt neil ülikoolidel ju niisama need hinnad väljas on.. Aga jaa, see placementi aasta tundub jube hea!:) Loodan, et saan ka kuhugi sellisesse programmi:) Suur aitäh sulle!:)

      Delete
    2. see käib tegelikult nii, et sa hakkad õppemaksu (või tegelikult õppelaenu) maksma tagasi alles siis, kui sa mingit kindlat raha aastas teenima hakkad... aga kui näiteks tulevikus eestis elad, siis sa nt 20 000 eurot kokku ei saa (ütleme, et see on piirsumma, et õppemaksu tagasi maksta), siis jääbki nii, et ei maksa. eesti vist ei toeta midagi, vb alles magistris mingite stipendiumitega.

      Delete
    3. Ahsooo.. Okei, aitäh sulle, sai asja selgemaks :)

      Delete
  5. Amazing look! I love how you added a bit of color there. ^_^

    Take care,
    Mirna
    http://lonelywarriorstylediary.blogspot.com/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014