Pages

11/10/13

Mu sõbranna Pamela oli üks nendest tüüpilistest inimestest, kes arvas, et sulgpall on lihtsalt rannas väike ajaviide või siis niisama aias reketitega vehkimine.. (Vaatamata sellele, et mina talle kogu aeg vastupidist väitsin). Aga nüüd nädalavahetusel ta käis mu võistlusi vaatamas ja ta oli nii imestunud, et see tegelikult ka täitsa korralik sport on (ja inimesed isegi higistavad, haha:D). Ta sattus kohe nii õhinasse, et tahtis ka trenni tulla ja ma leidsingi talle ühe hea grupi. Ta on juba paar korda käinud ja talle väga meeldib, nii kift :)

Leidsin ühe hea lehekülje, http://twistedsifter.com/2013/08/maps-that-will-help-you-make-sense-of-the-world/  Seal 40 kaarti, mida on täitsa põnev uurida ja eks targemaks saab kah :)
Kaart nr 36 on hea :D
Ja näiteks ma ei teadnudki, et Martin on Prantsusmaal nii levinud perekonnanimi..

2 comments:

  1. Mulle väga meeldib Sinu blogi juures, et vahel lisad jutu lõppu mingi täiesti random lingi või info, mis üldjuhul on alati nii põnev olnud! Kuna olen suur geograafia huviline ja meeldib selliseid kaarte vaadata, siis oli mul uudistamist kohe tükiks ajaks :) Aitäh!

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014