Pages

18/10/13

Ainult nädalake ongi vaheajani jäänud! Täna oli esimene täiesti ametlik ametlik IB tähtaeg geograafia internal assessmentiks, kõik ainult närvitsesid ja puudusid tundidest, et seda ära lõpetada. See on tegelikult nii tobe, kuidas me oleme sellest reaalselt juba 9 kuud koolis rääkinud, aga otseselt selle kallal töötanud.. olen ma ehk 6-7 päeva? See on ja jääb vist alati koolides niimoodi olema, et igast suuremad ülesanded (mis tegelikult võtaksid umbes nädala, kui sa nendele pidevalt keskenduksid) jäetakse umbes kolme kuu/poole aastase tähtajaga, nendest pläkutatakse kogu aeg ja lõpuks tehakse ikka viimasel minutil.
Lõpuks on üle pika aja esimene nädalavahetus, kus ei ole võistlusi :) Saab hoopis venna jalkavõistlusi vaatama minna, klassikatega teeme vist väikese halloweeni-filmiõhtu (suva, et halloween alles kahe nädala pärast) ja niisama šopata või pildistada või mida iganes toredat :)
Ma pidin ausalt öeldes googeldama, kuna ma ei teadnud siiamaani täpselt, millal halloween on :D Eestis ju ei tähistata seda eriti. Aa ja ma sain alles täna teada, et lonkama on inglise keeles limp. Mul on siin nii tihti kuidas-ma-siis-sellist-asja-ei-teadnud tunne. Õpin täiesti "elementaarseid" sõnu :D

6 comments:

JUST SEE © 2014