20/10/13

Ma ei ole just eriline šopahoolik kui asi puudutab kreeme/kehaspreisid/muid taolisi asju.. Näiteks youtube's kui keegi räägib oma kuu lemmikutest siis ma pigem kerin sinna moe ja laulude ja selliste asjade poole. Aga kui ma midagi ostan, siis mulle just meeldib lihtsalt see mõnus tunne, et oi mul on nüüd midagi uut :D
Need kehaspreid sain ma kingituseks ja ilmselgelt olin ma neid igalpool internetis näinud (kõik tüdrukud üsna vaimustuses). Muidugi need näevad ilusad välja ja lõhnavad hästi, aga ma ei ütleks, et need nüüd teistest kehaspreidest millegi poolest niii palju erilisemad on. Eks see "Victorias Secret" seal peal annab palju juurde :D Aga ei, head on nad ikka ja kui kellegil plaanis osta, siis selle parempoolse "Simply Breathless"i lõhn on minu arvates parem :)
Keskel on The Body Shopist šokolaadi-kehavõi. Iga kord kui ma The Body Shop'i sattunud olen, olen ma neid erinevaid kehavõisid nuusutanud ja absoluutselt ühelegi mu sõbrannale pole see šokolaadi oma meeldinud :D Võib-olla mul mingi eriline.. lõhnameel :D See ei lõhnagi tegelikult nagu šokolaad, pigem nagu midagi muud. Aga minu arvates on see niii hea ♥
Head vaheaega teile, kellel juba algas! :)

Comments

  1. Kas su blogi nimi on nagu eesti keeles "just see" või inglise keeles "just see" ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pigem eesti keeles :D aga väga vahet mul ei ole :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts