Don't hate Mondays, hate your life

Kõndisin hommikul bussipeatusesse ja järsku märkasin, et üks mees räägib vist juba pikemat aega minuga juttu. Võtsin ruttu klapid peast ära ja sain pettuda, sest et see mees rääkis araabia keeles (tänu klassikaaslastele tunnen juba ära selle keele:D). Ütlesin siis rootsi ja inglise keeles, et ma ei saa temast aru ja siis ta ütles "Ahaaa.. You speak English.." Ma noogutasin ja siis ta ütleb lihtsalt "Always remember, life is beautiful". Ja seisab ja vaatab mulle tükk aega otsa. Ma ei osanud midagi teha, ütlesin et tal on õigus ja hakkasin vaikselt edasi kõndima. Ta seisis ja naeratas sama koha peal edasi. Ta oli kas 1)pilves 2)väga tore ja positiivne inimene 3)niisama creeper. Ma ei saanudki lõpuks aru.

Comments

  1. Sa oled nii kaunis tüdruk!
    Koguaeg kui kirjutad, vaatan Su pilte ja imetlen! :)

    ReplyDelete
  2. Kust need kingad ostetud on?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts