Pages

09/11/13

Kuidas vahepeal elu nii vahva on?
Reede hommikul hakkas kõik pihta. Päike paistis hommikul nii mõnusasti, koolis oli nii mõnus ja hea ja tore, ma sain endale oma elu esimese läpaka, nii et nüüd sain koolis ka "äge" olla ja arvutisse konspekteerida. Pärast kooli saime tasuta piletid Stockholmi filmifestivalile, nii et järgmine nädal saab Rootsis kinos käia, jee! Õhtul käisime restoranis ja pärast seda Grand Hotelis "dringil", haha:D Need kes ei tea, siis Grand Hotel on see kõige uhkem hotell siin Rootsimaal ja kui a la Justin Bieberid ja Obamad siia tulevad, siis nad ööbivad seal. Ehk siis sinna on mingi hullult raske lauda saada ja mida kõike veel. Igatahes - ühes lauas istus seal üks noorem mees, täitsa üksinda. Ta nägi välja nagu mingi prints, hullult uhke ülikond ja rüüpas seal tõsise näoga veini. Miskipärast tundus mu emale vahva mõte, kui ma läheks ja temaga niisama juttu teeks. Teeskleks, et ma ei tea Stockholmist midagi ja küsiks, mida oma "turistipäevaga" peale hakata.
Naljakas oli see, kuidas ta mulle nii tõsiselt vastas. Arvatavasti ta arvas, et ma olen keegi rikas/kuulus, kuna seal hotellis just mingid lambised inimesed ringi ei töllerda. (Kuigi tegelt ju töllerdasin, tutvused for the win:D)
Ta vastas mulle nii pikalt ja ma ise hoidsin naeru tagasi, kuna ta ei osanud peaegu üldse inglise keelt ja ta oli üsna närvis ja lausa puterdas :D Huvitav kes ta selline siis oli, et tal nii palju raha on, et seal hotellis niimoodi ööbida saab? Lõpuks ta ütles, et ta peab kahjuks tähtsale kohtumisele minema ja jätsimegi hüvasti :D
Täna hommikul sai vara üles ärgata ja tiimivõistlusele minna. Mängisime ühe Rootsi kõige tugevama tiimi vastu meie liigas ja ma võitsin ainukesena oma üksiku :) Pärast mängu tuli üks poiss mu trennist ja küsis, et kas ma käin alati enne võistlusi keskööl Grand Hotelis kokteile joomas :D Ta oli eelmisel õhtul hotellis tööl olnud ja mind näinud. Mhm, päris õige mulje jätan endast.. :D
Üks ülimaitsev lõunake
Tartu moemaailmalt üks tore üllatus
Ja mina oma ülivõimeid kasutamas

6 comments:

  1. Anette, haha mida asja :D:D päris huvitav pilt see viimane

    ReplyDelete
  2. Kuidas sa sinna Grand Hotelli sööma said? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. me ei söönud seal, lihtsalt jõime paar kokteili :) aga isa sõber tunneb seal ühte tähtsamat meest, tänu sellele :)

      Delete
  3. Mis arvuti? Firma jne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dell XPS 13 Ultrabook, mulle väga meeldib

      Delete

JUST SEE © 2014