Pages

Loovate naiste õhtu

Kolmapäeva õhtul käisin esimest korda blogiga seotud üritusel :) Vedas, et midagi siis ka toimus, kui ma Eestis olen :)
Üritust korraldasid siis kaks vahvat tüdrukut, Marili ja Egelt. Nad kutsusid meid ühte kifti  ja teistmoodi poodi "Baraka", kus me siis üksteisega tuttavaks saime ja mõnusasasti patjadel istudes kuuma chaid jõime ja jutustasime. Nii tore, kui keegi viitsib asja ajada ja selliseid armsaid üritusi korraldada!
Liinaga:) Vihje iseendale - kasuta kulmupliiatsit kallis Anette  /  Armsad korraldajad :)
Anna-Elisabeth ja Mari-Liis:)
Eneliga - kahju, et pilt vasakult nii udune jäi :/
Peale toredate inimestega tuttavaks saamise saime veel kingipakid kah kaasa! Nii palju huvitavaid asju, mida ise muidu võib-olla ostma ei satukski.
Green Nature'ilt mõnusad kreemid & õli / Looduskosmeetikalt testreid ja Lucy Laika postkaarte
Dermoshopilt kehakreem & hunnik testreid / Uue ajakirja Sensa oktoobri&novembri number, Arcticu spordiklubilt sooduskaart, teed ja huvitavaid ingverikomme - ma ei suudagi ära otsustada, kas need on ülihead või hästi vastikud :D
Ja kuna keegi vihjas, et ma võiksin rohkem kingiloose teha, siis järgmises postituses loosingi mõned asjad välja! :)

3 comments:

  1. Veider, et pilt, kus sa Eneliga oled, ühe külje pealt udune jäi, Mul arvutis täitsa korras see. Huvitav kas google suutis jälle oma loomingut piltidel kasutada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei tea jah :D Google'i special edit:D

      Delete
  2. Lovely look! Cute blazer :) M&M FASHION BITES

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014