Pages

Piinlikud olukorrad

Polegi enda kohta ammu piinlikesse olukordadesse sattunud. No see-eest tuli siis täna hommikul neid korralikult.
Piinlik olukord nr 1:
See on väga tobe ja mul varem ka nii juhtunud. Jooksen elu eest metroo peale, jõuan viimasel hetkel sisse ja siis saan aru, et ma jooksin hoopiski valele liinile. Üritan siis ikkagi välja hüpata, aga uksed lähevad enne kinni. Hingeldan ja punastan ja kõik inimesed on vait ja arvatavasti mõtlevad, mida asja ma ometi teen.

Piinlik olukord nr 2:
Kõnnin tänaval kiiresti ühest kerjusest mööda ja suudan kogemata jalaga tema münditopsiku pikali lüüa. Mündid veerevad üle tänava laiali ja ma hakkan siis neid kokku korjama. Võtab kuskil toredad 5 minutit. Inimesed vaatavad imelikult, kerjus käib mul samal ajal sabas.

Piinik olukord nr 3:
Jõuan kooli  ja lähen siis kapist  paari õpikut võtma. Paljud Rootsi osast seisavad ka seal kappide juures ja järsku üks tüdruk paralleelklassist, kellega ma muidu eriti ei suhtle, ütleb ,,Hiiii, how are you?“ Vastan siis rõõmsasti ,,Good, how are you?“ ja siis… panen tähele, et  tal on muidugi mõista telefon käes. No miks alati minuga sellised asjad juhtuvad?:D Tore hommik :D

4 comments:

JUST SEE © 2014