Pages

27/11/13

Tervitused:)
Viimasel ajal on koolis on nii palju asju vaja teha, et täitsa hullumaja. Aga viimased päevad on ikkagi olnud täitsa toredad.
Esmaspäeval tegime keemias ise aspiriini, see oli vinge
Pärast kooli avastasime Pamelaga, et aula on tühi ja mikrofon on lava peal. Kuigi ma laulda ei oska, siis ma suutsin seal ikkagi mingi 4 tundi järjest mõmiseda ja tühjale saalile kõnesid pidada, haha. Miks selline asi nii lõbus on?:D
Õhtul saime tänu füüsika õpetajale Robert Stone filmi "Pandora´s Promice" vaatama minna, saal oli täis igasuguseid Rootsi poliitikuid ja keskkonnateadlasi. Film oli lihtsalt niii huvitav, see oli vaatenurga alt, et tuumaenergia on ainuke võimalus jätkata energia tootmist sama tempoga, nagu praegu. Ja seal oli igast imelikke pisikesi fakte, mis mind isegi natuke .. häirisid, sest ma ei tahtnud neid üldse uskuda.
Näiteks, et tuumaelektrijaamad on põhjustanud kõikidest energiaallikatest vähem surmasid, kui tuuleenergia välja arvata. Isegi päikeseenergia tõttu on rohkem surmajuhtumeid olnud.
Ja see, et Tšernoboli tõttu suri tegelikult ainult 50 inimest ja vähi sai 4000 - tundus väga vale, aga kõik "World Health Organization" ja muud suured organisatsioonid kinnitasid. Ma olin küll kogu aeg uskunud selliseid numbreid nagu sajad tuhanded, shalala.. Ja eks ma olen nüüd netist natuke uurinud, mõned allikad ütlevad väga väikseid numbreid ja teised räägivadki sadadest tuhandetest. Paljud allikad ütlevad, et selles ei saagi kindel olla (mis on üsna loogiline). Varsti ma ei usu enam ühtegi allikat, kuna reaalselt igalpool räägitakse erinevat juttu. Kust mina peaks teadma, kas keegi kirjutas artiklisse mingeid suvalisi numbreid (näiteks väiksemaid numbreid, et propageerida tuumaelektrijaamade ehitamist?) või suuremaid (kui ollakse tuumaenergia vastu).
Aga okei, tegelikult aitab sellest jutust ja olge tublid ja tsaupaka
Sia-Elastic Heart (ft The Weeknd&Diplo)

4 comments:

  1. Nt selle Chernbbyl'i tuumakatastroofiga oli nii, et mätsiti kõik kinni ja kohe algusest peale varjati igasugust infot. Paari aasta taguse Fukushimaga oli pm sama, praegugi ju ei räägita, et see tegelikult on juba edasi vette kandunud jne. Selliseid asju varjataksegi või ilustatakse, sest muidu tõuseks maailmas paanika ja no valitsus ja kõik tahab ikka inimesi edasi oma kontrolli all hoida. On veel väga paljusid erinevatest valdkondadest teemasid, millest samuti ei räägita. Maailm ei ole tegelikult üldse selline paik nagu siiani kõik uskunud on. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No seda, et igast asju kinni mätsitakse, usun ma ka. Lihtsalt vastik, kui ise just kohapeal ei ole, siis ei saagi ju milleski kindel olla, mida kokku luisatakse ja mida mitte

      Delete
  2. Sa oled ikka uskumatult ilus tüdruk ! Väga hindan inimesi,kes vaevuvad sellise asjaga tegelema :) , Super !

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014