Pages

07/12/13

Reedel oli koolis eriti dramaatiline päev.
Ühte koridorinurka oli kogunenud hästi palju rahvast ja eks me läksime ka siis uudistama, et mis seal toimub. Tuli välja, et üks partei on meiega oma vaateid jagama tulnud. Nägin kuidas mu klassivend läks ja nende flaiereid puruks rebis, ehk ma olin mingi mjida ja üritasin ka aru saada, mis parteiga tegu on. Leidsin ühe flaieri ja sain teada, et nad (Sverigedemokraterna) on immigratsiooni, feminismi, geide, mille kõige vastu veel. Enam-vähem natsipartei. Ja nad, tarkpead, valisid siis rahvusvahelise kooli, kuhu oma vaateid jagama tulla? Nii paljud õpilased rahvusvahelisest osast olid ülinärvis, paar poissi tahtsid neile kallale minna, lõpuks tuli üks grupp reaalselt tomatitega kohale ja hakkas neid loopima.
Okei, väga loll, et nad meie kooli tulid ja kõike seda, aga asi läks lõpuks ikka liiga käest ära.
Paar õpetajat kooli juhtkonnast leidsid ka selle nurga üles ja käskisid neil oma asjad kokku pakkida ja ära minna. (Eriti nõme on veel see, et meie kooli õpetajatest väga paljud on ju ka välismaalt pärit ja päris mitu geid on ka). Muidugi arenes siis sellest veel draama edasi, et kuidas koolidirektor neil üldse kooli rääkima tulla lubas ja jah, terve päev arutasime igas tunnis ainult poliitikat :D.
Ikka päris õudne, kui parteid üritavad noori gümnasiste niimoodi mõjutada. Ma ei tea, kas Eestis ka mingid erakonnad niimoodi koolides rääkimas käivad. See tundub kuidagi nii... ajupesuna.
.Üks mõnus ja rahulik lauluke siia laupäeva õhtusse, Pamela hääl siin minu arust eriti mõnus! :)

6 comments:

  1. Olen kahel õhtul järjest hilise ööni Su blogi uurinud, väga mõnus lugemine! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seda on küll tore kuulda:) aitäh! :)

      Delete
  2. Eks nad peavad ka ju kuidagimoodi üritama, kuid mul on hea meel, et nad sealt lõpuks ikkagi jalaga said! :)

    ReplyDelete
  3. Eesti koolides on selline propaganda keelatud, erakonnad ei tohi isegi oma reklaame kooli territooriumile panna :)

    ReplyDelete
  4. Perfect layering! Love this look on you. ^_^

    http://lonelywarriorstylediary.blogspot.com/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014