Pages

19/12/13

Mulle ikka meeldib oma kätt ehtida.. Nagu väike kuusepuu mul, haha:D
Laupäev oli üks hästi mõnus päev. Mu klassiõde tähistas oma sünnipäeva ja ta tegi seda ikka... väga korralikult. Ma ei taha teada, palju ta vanematel selle peale raha läks. Igatahes, hommikul läksime ühte mõnusasse spasse- käisime jõusaalis ja muidugi oli kõigil mingi hull võitlusvaim sees ja kõik tahtsid kõige raskemate raskustega igast asju teha.. Väga imelik on igatahes see, et mul on meie klassi tüdrukutest kõige tugevamad jalad ja põhimõtteliselt kõige nõrgemad käed:D Sulgpall mu käsi vist kahjuks ei aita:D
Pärast mõnulesime basseinis ja saunas ja kuskil nelja paiku läksime vanalinna ühte restorani. Seal töötas üks Eesti kelner, kes kuulis, kui ma telefoniga rääkisin ja tuli kohe juttu ajama. Jutustas mulle, miks ta Rootsi tuli ja rääkis et seal restoranis on näiteks Maarja-Liis Ilus ja Arvo Pärt ja igast kuulsad eestlased käinud. Tore, tore :D
Õhtuks oli mu klassiõde rentinud mingi majakese, kus meil siis pidu oli. Mulle öeldi, et seal kuskil on üks eestlane (igal pool eestlased, eksole) ja eks ma muidugi tahtsin siis minna tere ütlema. Leidsin siis üles ühe poisi, kes mulle "kätte näidati", haha, ja siis... oli piinlik
,,Hi, are you from Estonia?" 
,,Yes I am, are you?"
,,Mhm, sa räägid ikka eesti keelt eks?"
,,Jaa, aga kuule, see siin on minu tüdruksõber.."
,,Aa, jumal issand, ega ma sellepärast!"
,,Ei - ei, ma lihtsalt tutvustan, ütle talle tere."
,,Tere."
,,Haha, ega ta ju eesti keelt ei räägi!"
,,Aa jaa, issand jumal, hello!"
Ma ikka tõesti oskan :D
Aga muidu oli ikka väga tore päev. Ja eile- käisime paljude klassikatega esimest korda siis Rootsis ööklubis ja oi kui lõbus see oli. Jõudsime alles kell 4 koju ja kuigi me plaanisime täna kooli minna.. siis kahjuks sellest midagi välja ei tulnud :D Õnneks on kõikide testidega selleks aastaks ühel pool ja saab natuke aega ilma koolitöödeta elada!
Lund pole Stockholmis siiamaani, aga need ilusad jõulutuled tekitavad vähemalt natukenegi jõulutunnet :)
Aa ja jeerum, nendest previewdest tundub  Beyonce uus album  nii hea!

2 comments:

  1. Ütle mõni lahe pood Stockholmis kust saaks ilusaid riideid ja ehteid jne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, no Ginatricot näiteks :) Või Salt, Topshop, Bikbok ;)

      Delete

JUST SEE © 2014