Pages

Tervitused! :)

Imelik, et detsembrikuus ikka veel nii soe ilm on :) Eestis vist on juba lumi maas, aga mina polegi veel see aasta lund näinud. Pole absoluutselt mingit jõulutunnet veel :D
2 nädalat veel koolis ja trennis ähkimist ja puhkimist ja siis toimub nii palju toredaid asju - klassiga jõulupidu, klassiõe sünnipäev, läheme esimest korda Rootsis ööklubisse ja siis on juba jõulud ja kõik see trall. Tegelikult juba see reede on üks põnev värk (minu jaoks vähemalt), Higgsi bosoni eest Nobeli preemia võitjad tulevad Stockholmi kõnesid pidama ja seal 3D "Dark Matter"i näitus ka. Kuna meie füüsika õpetaja selline kift ja aktiivne naine, siis ta veab meid igale poole ja see teeb õppimise palju huvitavamaks:)
Väga random nagu ma alati olen, aga ma ei teadnud kuidas inglise keeles hommikumantel on! Muudkui avastan siin ikka igasuguseid kergeid sõnu, mida me kas koolis ei õppinud või mul siis lihtsalt ühest kõrvast sisse ja teisest välja läksid. Loogiline kah tegelikult, kui ma igapäevaselt inglise keelt ei rääkinud.

Aa, ja kui teile meeldib uusi blogisid avastada ja te Teelet veel ei tea, siis piiluge, tal on niii hea kvaliteediga ilusad pildid:)! http://teeeele.blogspot.se/

7 comments:

  1. Lumi on meil väga tujukas. Paaril-kolmel päeval on maha tulnud, aga sama kiirelt on ta ka ära sulanud. Täna näiteks terve päev sadas, aga muru on ikka roheline :D Sinu kaksikpildi parempoolne pilt on nii armas ja siiras!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lumi vist alguses alati siuke naljakas ebastabiilne :D Aitäh! :)

      Delete
    2. Parempoolsel oled tõesti nii siiralt armas! :) Tervitused sulle Rootsi!

      Delete
  2. Nonohh, Nobeli preemiaga auhinnatute kõnet kuulata on kindlasti täitsa põnev ja üldse tundub sul mõnusalt tegus periood tulevat :) Ja ma pole ilmselgelt esimene, kes peab vajalikuks mainida, et nii armas oled!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõesti oli põnev! Ja suur aitäh:)

      Delete

JUST SEE © 2014