Pages

12/01/14

Koolis tagasi on tegelikult väga tore olla! :) Ja pärast nädal aega haigusega kopitamist jälle trennis käia on täitsa paradiis.
-Eile mängisime klubidevahelist tiimivõistlust ja pärast mänge tulid paar mängijat meiega juttu rääkima. Mul oli nii suur kiusatus kohe inglise keele peale üle minna, aga ma ikkagi üritasin ja pressisin ja ma arvan et see oli mu esimene pikem vestlus kellegi võõra rootslasega ainult rootsi keeles. Uhke! :D
-Täna käisin esimest korda rahvusvahelises raamatukogus, kuna mul oli kooli jaoks paari eestikeelset raamatut vaja ja see oli nii imelik - eestikeelse raamaturiiuli juures seisis viis inimest ja kogu ülejäänud raamatukogu oli põhimõtteliselt tühi. :D
-Ma ei tea, kas keegi teist on vaadanud kunagi Ted Talks-e, aga need on tegelikult päris sõltuvust tekitavad. Nii huvitavad ja panevad mõtlema. Mu siiamaani lemmik on sellest, kuidas koolid tapavad loomingulisust (väga läbiarutatud teema, ma tean) aga see mees räägib sellest kuidagi eriti hästi (ja naljakalt)!
Ja ma soovitan eestikeelsete subtiitrite asemel panna inglisekeelsed. :)

4 comments:

  1. Mmmm, mul mingi mini versioon sellest lõhnas- niiiii hea! Ja must värv on ikka nii oivaline!

    ReplyDelete
  2. Kuidas sinna subtiitreid panna saab?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video all on selline riba (kust saad panna täisekraani jne) ja siis seal subtiitrite valik ka ;)

      Delete

JUST SEE © 2014