Pages

29/01/14

See nädalavahetus käisin ma oma elu jooksul kõige põhjapoolseimas punktis (naljakas mõelda niimoodi) Umeå-s. Mängisime ühte eliidivõistlust ja ööbisime kaks ööd ühes mõnusas hotellis:)
Laupäeva hommikul läksime saali ja mul olid alles tavalised riided seljas, kuna ma ei mänginud segapaari ja mu üksikmäng oli alles hiljem. Reaalselt kolm sekundit pärast sisse astumist tuleb üks poiss ja küsib, et kas ma segapaari tahaks mängida. Viis minutit oli aega riidesse panna ja sooja teha :D Kaotasime kohe esimeses ringis aga ma olen õnnelik, et ma rääkisin kogu aja ainult rootsi keeles. Kui treener juhendama tuli, siis vahepeal ei saanud kahjuks eriti aru mis ta seal seletas, aga ma ei viitsinud poole mängu pealt selgitama hakata et kuulge ma ei ole tegelikult rootslane :D
Eile käisin esimest korda Rootsis hambaarsti juures ja see oli nii... teistmoodi! Esiteks juba see lift, millega me üles hambaarsti juurde sõitsime, oli teistmoodi - seal oli tugitool :D Pole varem sellist asja näinud.
Tuli välja et selle hambaarsti tütar, kelle juurde me läksime, käib siin Rootsi Eesti koolis ja ta oskas ise ka natuke eesti keelt. Lõpuks rääkisime segamini inglise-rootsi ja eesti keelt ja see oli nii naljakas :D
Igatahes mul ei ole kunagi Eestis hambaarsti juures X-ray´d tehtud! Ma muidugi terve elu sama hambaarsti juures käinud, nii et ma ei tea, äkki kellegi teise hambaarstid kasutavad siukest asja? Siin tehakse seda iga kord, kui hambaarstile lähed. Nelja erineva nurga alt ka veel, et näeb kohe ära, kui midagi viga on.
Teine naljakas asi oli see, et ta ütles et kõikidel eestlastel ja venelastel on mingid imelikud plommid. See, millest need plommid tehtud on, pidi olema mingi aine, mida nad Rootsis enam üldse ei kasuta, sest see võib tekitada põletikku. Tore teada, eksole:D
Flo Rida- How I Feel  Seitsmetunnise autosõidu jooksul tuli raadiost vähemalt 10 korda, aga see täitsa hea (mitte muidugi nii hea kui Buble oma)

2 comments:

  1. Minu hambaarsti juures tehakse ka alati röntgenpilt hammastest. Mul on ka mingid imelikud plommid, msi kunagi pandi, kui väike olin, et need ei paista röntgenpildilt välja ja hambaarst käskis mul enne 19. eluaastat kindlasti lasta need välja vahetama, et hiljem on see kallis lihtsalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma pean ka nüüd üsna kiirelt need välja vahetama kui hiljem ennast lolliks maksta ei taha :D

      Delete

JUST SEE © 2014