Pages

Cosy cardigan

cardigan from sheinside

Eile arutasime geograafias mingit teemat ja õpetaja mainis, et muidugi kuna te 1984 olete lugenud siis te teate ju "kõike seda". Kõik noogutasid ja ma olin mingi ainukene, kes polnud sellest midagi kuulnud ka. Küsisin klassivennalt, et et mis asi see 1984 on ja ta hakkas naerma kuna ta mõtles, et ma tegin nalja :D Kui ma siis tõsiselt uuesti küsisin, siis ta seletas, et see ikka üks tuntumaid teoseid, mida inimesed loevad. Ja ma pole elu sees kuulnud! Meil oli Eestis jumala hea kirjanduse õpetaja, kes muudkui kõike võimalikku lugeda käskis, aga sellest raamatust ma polnud no elu sees kuulnud ka. Kas keegi teist on seda Eestis koolis lugenud? Või teadsite te niisama "loomulikust intelligentsist" seda raamatut?
Mul nüüd selline tunne, nagu ma oleks kuskil mulla all elanud :D

21 comments:

  1. Pole kuulnudki, aga panen selle oma lugemisnimekirja :) Leidsin netist kohe infot ka: http://abimaterjalid.blogspot.com/2012/10/g-orwell-1984-pohjalik-kokkuvote.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, mul ka see "listis" nüüd :D

      Delete
  2. Mina kuulsin sellest raamatust gümnaasiumis, ilmselt 11.ndas klassis. See oli meil soovituslik kirjandus, kuid kahjuks ma ise ei ole seda siiani 4 aasta jooksul läbi jõudnud lugeda... Igatahes kõik mu klassikaaslased, kes seda lugesid kiitsid. Tegemist on kindlasti sellise raamatuga, mille võiks läbi lugeda. (Sama peaks ma isegi tegema).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njaa, ma imestan, miks meile seda kunagi ei soovitatud..

      Delete
  3. Lugesin ka juba päris ammu seda raamatut. See raamat paneb silmi avama, mis tegelikult meie ümber toimuda võib. Orwell tundub justkui olema prohvet ja taolise ühiskonnakorralduse poole tundume liikuvat...

    ReplyDelete
  4. ma arvan, et meil oli kohustusliku kirjanduse nimekirjas ainult orwelli "loomade farm", aga et viimases trükis on need ühiste kaante vahele pandud, lugesin ma "1984" kohe sinna otsa... ja aastate jooksul mõned korrad ikka veel:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nüüd ma tahan ka juba nii väga lugeda! :D

      Delete
  5. Küsi Aira käest, miks ta teid seda lugema ei pannud :D :D :D

    ReplyDelete
  6. Me käisime kirjanduse raames Orwelli "Loomade farmi" vaatamas ning minuarust käis seda arutades hiljem tunnis "1984" nimi läbi, kuid kohustuslikus kirjanduses seda polnud ning ise ka lugenud pole, veel.

    ReplyDelete
  7. Ma olen vist kuu pealt kukkunud. Meil oli ometi väga hea kirjanduse õpetaja ja lugesime ikka meeletult raamatuid ja valik oli suur ka veel ja ma olin veel ainus kes alati kõik läbi luges ega lasknud kokkuvõtete peal liugu naga teised, aga vot sellest raamatust kuulen küll esimest korda.

    ReplyDelete
  8. Soovitan vägaväga lugeda seda, kui see meeldib siis Farenheit 451 on ka väga hea. :)

    ReplyDelete
  9. Ammu oli see raamat listis ja mingi 3-4 aastat tagasi lugesin ära ka, häbi tõesti, et kuulnud pole! :D

    ReplyDelete
  10. Alles eelmisel nädalal lugesin, meil oli see kohustuslik kirjandus (12. kl) :) Mulle väga meeldis.

    ReplyDelete
  11. youtubes peaks olema ka täispikk inglisekeelne versioon, kui aega pole lugeda, siis ehk kuulata on :)

    ReplyDelete
  12. Nii mõnus kampsik!
    Huvitav, mulle meeldib väga väga lugeda ja loen ikka üpris palju, kuid sellisest raamatust pole küll kuulnud. Lisaks on mul ema eesti keele ja kirjanduse õpetaja ning ta pole ka maininud.. õhtul uurin kohe talt järgi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lugesin nüüd siinsed teised kommid ka läbi ja läksin kohe goodreadsi otsingut tegema ning avastasin, et Orwelli raamat. Hmm, olen mitmeid ta raamatuid lugenud, kaasaarvatud "Loomade farm," mis oli hea, kuid see jäänud märkamata, nüüd panin endale listi ja tuleb ära lugeda! :)

      Delete

JUST SEE © 2014