Pages

Mida teha Stockholmis?

Kuna ma siin juba päris tükk aega olen olnud ja paljud inimesed Eestist Rootsi kruiisitavad, siis ma mõtlesin et võiks ju mõndu asju soovitada, mida siia tulles teha saaks. Muidugi kruiisi puhul ei ole  aega just meeletult, aga midagi jõuab ikka J

1)      Shopata (milleks enamik inimesi siia tulebki) – kas siis peatänaval ehk Drottninggatanil ja selle kõrval Galleria keskuses, või kui seal juba tuhat korda käidud ja näiteks on külm ja tahaks ainult kuskil keskuses sees olla, siis metroo ja bussiga saab ühte väga suurde ostukeskusesse Nacka Forum. Ja Täby Centrum on Stockholmis kõige suurem, ma ise polegi seal veel käinud. Kui keegi täpsemaid juhised soovib, siis ma võin alati aidata J

2)      Kui tahad hästi kultuurne olla, siis külasta näiteks Vasa muuseumit ja kuningalossi

3)      Kui tahad niisama ringi jalutada või kuskil ilusas kohas pilte teha, siis mine nt vanalinna (Gamla stan) või siis Djurgardenisse, seal hästi ilus


4)      Mu lemmikud kohvikud on Espressohouse, Wayne´s Coffee, Coffeehouse by George ja Urban Coffee. Kõik on nii mõnusad ja cosyd! (Starbucks on ka nüüd kesklinnas rongijaamas aga see nii lollilt kallis et õudne.. Mitte et need teised ka just väga odavad oleks:D)
Ja kõige odavam söögikoht linnas mis ei ole McDonalds või mingi muu kiirtoit on minu teada Jensens Beefhouse (kui tänaval kelleltki juhiseid küsida, siis kõik teavad kus see on)


5)      Kui sa juhtumisi tahaksid kino eest rohkem maksta kui Eestis, siis sellel samal pea-shopingutänaval on kino ka
6)      Fotografiska muuseum on huvitav koht, eriti kui sa oled kunsti/disainihuviline
7)      Sõida ferry´ga! See sõidab Nybrovikeni,  Slusseni ja Gröna Lundi peatuste vahelt 


8)      Ja muidugi Gröna Lundi tivoli ja Skanseni vabaõhumuuseum on ka toredad turistikohad mida külastada

Vot.. need on mingid tegevused, mida ma oskan soovitada. Loodan, et kellelegi on kasulik ja alati võite küsida, kui millegi kohta küsimusi tekib! :)

7 comments:

  1. Just ükspäev mõtlesin, et sa võiksid sellise postituse kirjutada, kindlasti kulub paljudele ära ja nüüd lugesid vist mu mõtteid! Peaks ka ise taas Stockholmi kaema, pole juba ammu käinud :)

    ReplyDelete
  2. Väga hea postitus:) Nagu ka kõik Sinu teised postitused!

    ReplyDelete
  3. Kas sa mingeid häid soodsamaid hotelle ka tead? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hornsgatani hotellil pidavat hea hinna-kvaliteedi suhe olema, 550 sekiga saab näiteks seal toa.
      http://www.hotelhornsgatan.se/?q=en/single-room-shared-bathroom
      Colonial Hotel ka suht samas hinnaklassis. Aga alla 500 krooni vist Stockholmis ei saa kuskil :D

      Delete
  4. hei, oskad sa öelda, mis kellani pühapäeviti poed ja muuseumid lahti on?

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014