Pages

14/02/14

Tervitused! Nagu näha siis reisi ajal see piltide üles laadimine nii väga aktiivselt ei lähe, küll külmas Rootsis aega nende piltidega tegeleda:D Aga natuke ma tahtsin ikkagi kirjutada.
Üleeile käisime siis Disneys, mis koosneb neljast erinevast pargist ja meie valisime Magic Kingdomi. Kui ma peaks kiirelt ütlema, mis mulje mul sellest kõigest jäi - väliselt on kõik väga väga ilus ja uhke. Aga need tegevused ja sisu otseselt ei olnud just kõige suurem elamus. Rahvast oli lihtsalt meeletult palju ja kui sa mõne atraktsiooni peale tahtsid saada, siis pidid vahel näiteks 80 minutit ootama. Atraktsioonid ise ei olnud ka nüüd midagi meeletult erilist, aga no vast see park on rohkem noorematele mõeldud.
Ala selle Disney maailma jaoks oli igatahes meeeletult suur, lossid olid hästi ilusad ja tore, et selle koha ka nüüd ära nägin :)
Oleme seekord ööbinud neljas erinevas hotellis (viies tuleb vist ka:D) ja see oli siis teise hotelli hommikusöögiruum. Niii ilus!
Aa ja ilusat sõbrapäeva kõigile! :)

2 comments:

  1. Su kõht on nii ilus :P Kuidas sa end vormis hoiad ja kui pikk sa oled? Tundud selline modellimõõtu ning sa oled ikka väga ilus :) Ja kas su juuksed on loomulikult sellised kartulikoore värvi? See hotell tundub ka väga uhke! Ei mõista kuidas su pere selliseid reise ja hotelle lubada saab :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :D Ma olen tegelt väga lühike, 162 cm ainult :) Juukseid triibutan vahel aga muidu selline kartulikoor jep. Ja see hotell oli tõesti väga uhke, mul väga vedanud et võimalik niimoodi käia!:)

      Delete

JUST SEE © 2014