Pages

More pics from Florida II

Kas leiate mind viimaselt pildilt ülesse?:D
Mulle jõudis alles täna kohale, et ma polegi reisist suurt midagi kirjutanud. Kuna mul mingi korraliku essee jaoks absoluutselt viitsimist ei ole, siis ma panen lihtsalt kirja mõned pisiasjad, mis mulle meelde jäid :D
* Kui me oma kolmandasse hotelli check-in´isime ja sisse läksime, siis avastasime, et seal on kõik veel koristamata. Laua peal olid söögid laiali ja kui ma magamistuppa piilusin siis üllatus-üllatus - kellegi kohver! Praegu ei tundu see enam üldse nii hirmus, aga siis oli ikka kala püksis (parim väljend) küll. Mõtle kui sa näiteks ise oma hotellitoas magad, uks lukus ja kõik ja järsku tuleb keegi võõras su tuppa sisse.
* Disneys oli nii kurb vaadata, kuidas juba väikesed lapsed koos oma emade ja isadega nendes invaliidi-toolides sõidavad, sest et nad on liiga paksud et kõndida :( Ja siis vaatad, kuidas ema neile paki krõpse suhu topib. Nii õudsalt palju oli selliseid peresid, Eestis ja Rootsis ma pole kordagi midagi sellist näinud.
* Jeesus kui suured seal riiete outletid olid! Kõik Guessid, Tommy Hilfigerid, Guccid, Versaced asjad. Ostsin outletidest tegelikult ainult 1 asja - rahakoti Guessist, mis maksis 24 dollarit :D
* Proovisin ära selle Hershey´s šokolaadi ja Reese´s Peanut Butter Cup´sid, millest kõik alati räägivad & pilte panevad, aga ma ei olnud kummastki nii meeletult vaimustuses.
USA toit oli üldse selline omamoodi imelik (hotellides oli kõik okei, aga väljaspool), poodides müüdi näiteks kilepakendi sees mingeid sõõrikuid, mille kehtivusaeg oli 3 kuud. Õudukas:D + Iga nurga peal on Starbucks, see nii igav ja toidud on tõesti igal pool palju rasvasemad. Ühel päeval sain toidumürgituse ka, mis ei olnud eriti tore. Õnneks oli see ainult 1 päev :D
Aa, ja mitte üheski hotellis polnud hommikusöök included, see oli ka imelik:D
* Suhelda oli nii mõnusalt lihtne, võrreldes näiteks Tai/Dubaiga kus töötajad alati väga hästi inglise keelt rääkida ei pruugi.
* Selle veetuubi-asjandusega sõitmine oli üks vingemaid asju selle reisi jooksul, ma ei jõua ära oodata, et ma saaks juba veesuuski proovida!
* Kuigi me kartsime, et veebruaris võib veel ilm natuke külm olla, siis tegelikult oli täpselt paras. Pole neil seal just kõige karmimad talved:D

14 comments:

  1. Nii mõnus! Mul tulid oma Ameerika seiklused meelde.

    ReplyDelete
  2. Just sellised peavadki reisipildid olema. Noh, sellised natuke nutma ajavad, et meil veel suvi pole. :D

    ReplyDelete
  3. Väga ilusad reisipildid tõesti!

    Käisin umbes 10 aastat tagasi USAs ja sellel ajal erilise pirtsakana tundus mulle igasugune söök seal lihtsalt kohutavalt halb.. Imestasin, et kuidas saab sellise söögi peal end üldse paksuks süüa, minul puudus isu täiesti, just need samad 3 kuud seisvad saiatooted, piimatooted, kõik. Rämpstoit oligi kui rämps, väga väga halb.. Ei tea kas praegugi seal põhimõtteliselt söömata jääksin aga seda mäletan oma reisist kõige paremini - sööki ei andnud eesti omaga võrreldagi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh:) Ja jep, vähemalt pani Eesti sööki hindama :D

      Delete
  4. Nii professionaalsed ja ilusad pildid! Vaatan ja imestan ja oeh.. (:
    Elasin ise ligi aasta Ameerikas ja eks seda rämpsu tõesti leidub seal aga samas on ka väga lihtne tervislikult toituda. Muidugi, nagu ka igalpool mujal, on tervislik toit lihtsalt palju kallim ja inimesed lähevadki lihtsat teedpidi, sest mäkist jms saab toidu megaodavalt kätte. Aga näiteks värskeid marju saab sealt aastaringselt, mis on üks nendest asjadest, mida ma enim usa juures igatsen! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud! :):)
      Seda küll jaa, tervislikke asju leiab aga hind on kohe laes :D Ja poes on kõik tervislikud asjad nagu eraldi ka - a la "siin on nüüd see tervislik sektsioon",, See oli minu jaoks nii naljakas:D

      Delete
  5. Pildid on tõepoolest nii ilusad, et unistasin ennast ka praegu Floridasse! :)

    Kas tõesti isegi lapsed on nii paksud, et ei jõua liikuda? Ma arvasin, et sellised asjad on ainult suurtele mammidele ja onudele. :/

    ReplyDelete
  6. Kadedaks teevad need pildid :D Nii mõnusad ja ise näed ka nii hea välja! :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014