25/03/14

Paar postitamata pilti Miamist, sest täna tuli tuju siia kirjutada :)
Eile sain ma tänu oma sõbrannale Louisele kinno filmi "Divergent" esilinastusele piletid ja oooeh! Nii hea! Ma pole selle seeria raamatuid lugenud, kuna kooliprogramm on nii parajalt tihe, et mingeid "vaba aja" raamatuid sinna eriti ei pressi. Aga sellele vaatamata saab filmist vabalt aru ja kuigi see natukene Hunger Games´i moodi ju on, siis ma soovitan siiski kindlasti vaatama minna. Nii palju naljakaid olukordi ja...  Theo James...:D
Täna oli mul eesti keele suuline eksam (ühtegi eestlast meie koolis ei ole, mind lindistati ja see saadetakse Eestisse) ja nüüd on selline kergendus, et see on tehtud. Ausalt, ma ei uskunud et eesti keel läheb nii kiirelt halvemaks, kui ma välismaal elan. Vähemalt see mees, kes mind lindistas, ütles et hääle järgi tundus et läks hästi :D Haha. Ja ta sai isegi päris mitmest sõnast aru, kuna need olid inglise keelele sarnased (metafoor, alliteratsioon jne). Aa ja ta ütles seda ka, et eesti keel on palju ilusam, kui soome keel. Eksole! :)

Comments

  1. Oeh, terve Su blogi on lihtsalt niiiiiii mõnusaid pilte täis, et endalgi tuleb suur suveigatsus peale:/:)
    Väga väga lahe!:)

    Kelly
    thekelluuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Maailmamõnus väike blogi siin! Nii hea meel, et siia sattusin, super-super!
    Ja see vlog mõned postitused tagasi oli just see, mida mu hommik vajas, ülimalt muhe ja tilkus positiivsusest :)

    Kerti
    www.kertiii.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts