Pages

Let´s Dance

Reedel, pärast seda hullu nädalat, käisin siis oma sõbranna Louise´ga Let´s Dance´i vaatamas ja see oli lihtsalt niii kift! Lava, kostüümid ja inimesed olid kõik niii ilusad, enne saate algust sai seal igast loosimistes osaleda & tasuta jooke ja mingit kinkekotid ja mida kõike veel :) Osalesime ka nalja pärast ühe reisi loosimises ja pidime siis kirjutama mingi lühikese motivatsioonikirja, miks just meie peaks võitma. Kaks poissi kirjutasid meiega sama laua peal seda kirjakest ja siis nad hakkasid juttu rääkima ja küsisid, et mis me sinna kirjutame. Ütlesime siis neile ja küsisime, mis nad kirjutavad, aga need head mehed ütlesid, et nad ei julge öelda, kuna nende põhjus on lihtsalt liiga hea.
Hiljem saate lõpus loositi võitja välja ja nemad võitsid :D
Mis mulle eriti meeldis, oli see et "publik-peab-plaksutama-ja-karjuma" tüüpiline saateolukord ei olnud üldse tüütu. Kõik oli tehtud nii lõbusaks, et publik huilgas kogu aeg nagunii :D
Saate lõpus sai siis tantsijate & tähtedega pilti teha/juttu rääkida ja ma mõtlesin, et võiks ju jälle Kenzaga pilti teha (väike fangirl nagu ma olen). Ja see oli nii kift, et ta ütles et kuule, me oleme varem näinud, eks? Ma olin mingi mhm, ma olen see Eestist pärit tüdruk :D Ja ta oli mingi aaa jaa, aga enne sa rääkisid ju inglise keeles? Nii naljakas mõelda, et ta mäletab, ma ei kujuta ette kui palju inimesi temaga kogu aeg  ju pilte teeb :) Ta nii tore ja rõõmus inimene, ma loodan et tal läheb seal saates ka hästi.
Aa ja muide ma teen vist varsti ühe pisikese giveaway! Leidsin paar asjakest, mida oleks äkki tore teile kinkida :)

5 comments:

  1. kuidas sa rootsi keele oled nii kiirelt selgeks saanud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul pole see keel veel selge, ma ju siiski otseselt ei õpi seda :) aga selliste väikeste vestlustega + sulgpalliga seotud väljenditega saan hakkama:D

      Delete
  2. mis on su dream job?

    ReplyDelete
    Replies
    1. raske öelda, aga midagi mis ei oleks pidevalt ühe kohe peal istumine, asjalik, mitte väga rutiinne, hõlmaks erinevate inimestega tutvumist/suhtlemist...:D aga otsest ametit niimoodi öelda ei oska:)

      Delete
  3. Niii vahva ja Kenza tundub ka ikka tõeliselt meeldiv inimene olevat :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014