Pages

Nothing special

Kuna minu blogi-aktiivsus on vägagi pöördvõrdeline minu koolitööde hulgaga, siis võib järeldada, et viimasel ajal on koolitöid palju :D Järgmisel nädalal on meil mock-exam week, ehk siis 5 päevaga 12 proovieksamit. Ütleme nii, et pooled Stockholmi raamatukogud on mul varsti läbi istutud..
Vahepeal olen siiski avastanud kaks ilusat asja, mida teiega jagada.
1) ,,Pride and prejudice". Inglise keeles kõlas raamat mulle tuttavalt, eesti keelsest tõlkest ("Uhkus ja eelarvamus") polnud ma jällegi midagi kuulnud. Masendav:D Igatahes kuna see on ikkagi nii kuulus teos, siis ma mõtlesin, et tahaks "lugeda" ja proovisin seekord hoopis audioraamatut. Minu esimene kord raamatut kuulata, ma olen varem selle suhtes üsna pessimistlik olnud aga see on tegelikult ülimõnus! Sellel naisel, kes seda ette loeb, on nii hea ilmekas hääl ja see briti aksent on ka ju mega. Äkki jääb kuulates midagi külge ka (haha loota ju võib) :D Kuulan ma seda siis siit + film on ka selle põhjal niii ilus! Inglise keel on seal muidugi üsna keeruline ja kirjanduslik, aga see teebki selle minu arust nii ilusaks.
2) Üks natuke masendav aga nii hea laul - Agnes Obel - Between the Bars (Elliot Smith Cover)

Aa, ja ma olen juba elevil sest järgmine nädal ma lähen sõbrannaga Let´s Dance´i lives vaatama!! (See nagu Tantsud Tähtedega Rootsi versioon). Ja kes seal ühe staarina tantsib? Kenza! Nii vinge:)

3 comments:

  1. lovely outfit!
    check out my newest post and tell me what you think about it: http://www.theriswardrobe.com/2014/03/palmenhaus-vienna-outfit.html

    love, Theri

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014