Pages

Easter break randoms

Käisime Katsiga sellises kohas nagu Massimo Trattoria ja proovisime elus esimest korda dessertpitsat. Ja jäätiseburgerit ka. Päris magus oli :D
Sain kätte Ebayst tellitud telefonikatted ja läpakakoti:) Nende telefonikatetega on ikka nii mugav, saab näiteks bussikaardi ka sisse panna ja ei pea iga kord rahakotti välja otsima, kui seda piiksutada vaja.
Aa ja ma ostsin ära oma lõpukleidi. Otsimise peale läks aega ainult 5 minutit :D Rootsis peavad kõigil tüdrukutel lõpetamisel valged kleidid olema, nii et eks see tegi otsustamist ka natuke kergemaks. Ja need ebanormaalselt kallid aga vahvad mütsid peavad ka peas olema (ma instagrami panin sellest pildi juba millalgi):
Käisin veel kinos Divergent´it ehk siis Lahkulööjat teist korda vaatamas + Risttuules vaatasin ka ära. See oli.. hoopis teistsugune kui ma olin ette kujutanud. Minu arvates see ei olnud just kõige suurem pisarakiskuja, sest film kulges kuidagi nii rahulikult ja ei olnud sellist ühte suurt traagilist momenti. Aga muidugi oli see väga kurb... See staatiliste positsioonide stiil oli päris huvitavalt välja mõeldud ja eesti keel kõlas filmi ajal kuidagi eriti ilusalt ja puhtalt.
Aga ulme on mõelda et... nüüd varsti ongi mu viimane keskkooli vaheaeg läbi. Põhimõtteliselt on ainult eksamid veel jäänud. Nohikurežiim sisse :D ja tuleb saada nii head tulemused, kui võimalik! :)

6 comments:

  1. cute pics! want this unreal sweet pizza!mmm!
    mary2be.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Äkki viitsid telefonikatete linke jagada :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ebay.com/itm/LG-Nexus-4-Google-Phone-E960-Wallet-Style-Case-w-Magnetic-Flap-Screen-Protector-/400641295780?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=670193406750&hash=item5d481505a4

      See on see sebra oma aga teist ma praegu ei leinud :(

      Delete
  3. interesting post. It would be abounding if you can lath added abstracts about it. Accepting you

    Wholesale Jewelry

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014