Pages

Helllooou there:)

Ma tean, et ma pole siia kaua jõudnud, aga võin nüüd rõõmuga öelda et kõik need 15 IB eksamit on tehtud ja ma olen vabaaa! :D Viimased 2 nädalat olid lihtsalt hullud, pärast üht eksamit mine koju (minu puhul raamatukokku, haha) ja hakka kohe järgmiseks õppima. Aga loodetavasti läks hästi ja juulis saab tulemused kätte :)
Aa ja ükspäev raamatukogus olles.. hahaha, mõtlesin et läheks vaataks, kas kuskil seal lähedal on kohvikut. Jalutasin siis natuke ja vaatasin ühe ukse pealt silti, sain rootsi keeles aru sõnadest "instituut" ja "kohvik". Mõtlesin siis et oh, väga hea, läksin sisse ja tellisin latte. Töötaja vastas mulle otsa ja küsis mingi aegluubis, et kas ma olen ikka kindel ja kas ma maksta saan. Noogutasin ja kui ta siis ikka üle küsis, siis ma mõtlesin et äkki ma ütlesin rootsi keeles midagi valesti ja läksin inglise keele peale üle. Ta rääkis aga ikka rootsi keeles edasi ja lõpuks ma lihtsalt panin oma kaardi sinna automaati sisse ja maksin ära. Istusin siis maha ja vaatasin, et kõrval lauas mingi mees taob peaga vastu lauda. Muigasin natuke ja siis vaatasin, et uksest tuleb sisse mingi naine kes samal ajal släpib enda nägu ja räägib endaga. Mõtlesin siis, et no tohoh ja vaatasin kohvikus rohkem ringi.. ja siis mulle jõudis kohale, et ma olin kuskile vaimse puudega inimeste instituudi kohvikusse läinud. Ei noh jah...:D
Aga muidu on elu praegu lill, eile oli sünnipäev (mis oli nii tore!) ja ilmad on läinud nii ilusaks :) Nüüd tulevad klassiga igast vahvad üritused + on palju vaba aega ja saab pildistada ja kõike toredat :)
Ed Sheeran-Sing

2 comments:

JUST SEE © 2014