Pages

18/07/14

Hea meel, et Birminghami ülikool võttiski mind ametlikult vastu ning hea meel, et mul avanes võimalus esimest korda Norrat külastada. Oslo kesklinn on ikka üüratu, isegi Stockholmiga võrreldes.
Teen siin tegelikult tööd, sellist üsnagi ebameeldivat nagu flaierite jagamine. Kui tavaliselt olen olnud ise see, kes flaierite jagajast kõrvale üritab põigata, siis on nüüd teistele pinda käijana on päris naljakas inimeste vabandusi kuulata. Näiteks ,,No, I don´t speak English" (jumala hea hääldusega ja kõik) ja ,,Sorry, I don´t have time“ (kuigi ise nägin kuidas enne minuga rääkimist loivas nagu tigu) on peamised. Kui enamik inimesi sind päev otsa niimoodi ignoreerib ja vastiku pilguga vaatab, siis peab ikka päris tihti endale meelde tuletama, et asja liiga isiklikult ei võtaks ja ei laseks sellest oma tuju rikkuda.
Tavaliselt olen ise ju tegelikult samasugune, ei taha ma mingeid flaiereid saada ja ma saan inimestest täiesti aru. Aga pärast ise selles positsioonis olemist üritan teiste flaierijagajatega suheldes vähe positiivsem olla, mis sest et see flaier suure tõenäosusega järgmisesse postkasti lendab:D

Random fact of the day - kas te teate, kuidas on inglise keeles "cactus" mitmuses? :D
Aa ja ümbrik on norra keeles nii armas sõna - konvolutt

6 comments:

  1. Mul pole flaierite vastu midagi peale selle, et minu meelest on see asjatu prügi tekitamine klantspaberi näol. Kuid teinekord on võimalik saada päris toreda flaieri, millest ka tegelikult kasu on. :)

    Cactus peaks olema cactus mitmuses.. eks? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Mkm, cacti hoopis:D Nii naljakas sõna minu arust :D

      Delete
  2. Mis flaiereid täpselt jagad? Kui palju teenid? Kuidas tööle said sinna?
    Mmm, tõepoolest, isegi oli meeles, et cacti on mitmus. Tuleb välja et inglise keele tundidest on ikka kasu :)
    Ja muide, nii armas näed välja, imekaunis naeratus ja lokikesed. Tõeline Eesti plika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavexi (Tavidi) valuutavahetusele, 13 euri tunnis, isa kaudu :)
      Ma tänan :D

      Delete
  3. Super tubli oled ikka! Hoian pöidlaid, et sul kõik hästi läheks! :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014