Pages

Kaks head soovitust

Sain kingituseks sellise toreda Lushi karbi kolme vannipommi ja Body Conditioneriga (kehapalsamiga?). Neid vannipomme ma veel proovinud ei ole, aga seda palsamit küll ja ma pean ütlema, et see on lihtsalt niiii hea! Mõtlesin, et on veider sellist hea lõhnaga kreemi nahale määrida ja siis maha pesta, aga tegelikult on see isegi parem kui tavaline ihupiim. See palsam imendub nii kiirelt naha sisse aga jätab naha siiski selliseks kergelt õliseks, ehk siis selle maha loputamine ongi loogiline. Ja pärast on nahk nii pehme, ei kleepu nagu mõne ihupiima puhul juhtub ja lõhnab nii hästi!
Teine soovitus tuli mu Rootsi klassiõdedelt mulle ja ma soovitan hea meelega edasi. Paar kuud tagasi, kui ma Jane Austini "Pride&Prejudice"ist vaimustuses olin, soovitasid nad mulle veel sama autori poolt lugeda raamatut "Sense&Sensibility" (eesti keeles "Mõistus&Tunded"). Eile õhtul tuli mul aga suur filmiisu peale ja esimene pealkiri, mis pähe kargas, oli see. Jälle nii hea film ja nii ilus inglise keel! Samas raamatut oleks arvatavasti päris raske lugeda.. Veider, et Jane Austini teosed eesti keele tõlgituna üldse nii populaarsed ei ole. Või on keegi koolis pidanud temalt midagi lugema?
Aga nagu piltidelt näha on, siis tulid Rootsist mulle kolm sõbrannat külla ja nende arvamus Eesti kohta - üllatavalt head šopinguvõimalused, ilusam vanalinn kui Rootsis, kõige parem söögikoht on Boheem, toit ja kino on muidugi üliodavad, inimesed räägivad armsa aksendiga inglise keelt ja mehed on ilusamad (ja vähem naiselikud:D) kui Rootsis :D

4 comments:

  1. Mina pidin küll omal ajal koolis Uhkuse ja eelarvamuse läbi lugema, käisime veel klassiga seda filmi ka kirjanduse tunni raames vaatamas. Mu ema on kirjanduse õpetaja ning küsisin temalt ja tema paneb selle õpilastele valikulise kirjanduse alla (a´la õpilased võivad mingite teoste vahel valida ja Jane Austini teosed on üheks valikuks) ja mõnel aastal paneb ka kohustuslikuks.

    Sõbrannade arvamused on ka väga head! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei tea miks minu eesti keele õpetaja seda teost kunagi ei maininud :( Aga jaa, olen nõus :D

      Delete

JUST SEE © 2014